dinsdag 1 augustus 2017

Een boekje voor DT 'In 't Woefke' met Teresa Collins

Goeiemorgen iedereen,
vandaag mag ik de spits afbijten met mijn nieuwe creatie voor DT team 'In 't Woefke'. Niet alleen Inge daagt ons soms uit, ook de andere DT leden hebben soms van die 'fantastische ideetjes'. Zo kwam Patrice aanzetten met het idee, dat we deze maand allemaal een boekje zouden maken of versieren. Geen makkelijke opdracht. Niet dat ik nog nooit een boekje gemaakt heb, maar zo 'op commando' geeft het toch altijd wel een beetje extra 'druk'.
Samen met Inge keek ik in de winkel wat er misschien wel een keertje in de kijker kon gezet worden. Tussen al het mooie papier, kwamen we bij Teresa Collins, Haute Cuisine. Daar gebruikte ik 3 verschillende vellen van. Het idee kreeg vorm.
Het werd mijn allereerste kookboekje, waar je op lijntjesbladen zelf kan schrijven, op de blanco blaadjes kan je foto's of afgedrukte recepten in bewaren.
Hieronder het resultaat voor jullie. Al bij al vond ik het toch wel leuk.... Misschien volgt er nog wel een keertje zo'n projectje, wie weet.
Voor alle materialen die ik hier gebruikt heb, kan je terecht bij Inge 'In 't Woefke'. De voorraad is wel beperkt, dus snel zijn is de boodschap !
Wil je het kookboekje zelf een keertje bekijken ? Dat kan, het ligt klaar in de winkel.

Papier : Teresa Collins (Haute Cuisine)
Bestek : Joy
Glazen : Joy
Barbecueschort en co. : Memory Box
Ijsje : Marianne Design
Tabbladen gemaakt met de enveloppen punch van WeR Memory Keepers
Ringen : Zutter
Streepjesstempel : My Favorite Things
Klein bestek : Bo Bunny

Voilà, heel veel materiaal, maar dat bepaal je natuurlijk zelf ! Uiteraard zijn er nog veel andere dingen mogelijk te gebruiken om zo'n kookboekje te maken.
Zoek je nog gepast materiaal ? Dat is geen probleem, breng een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke'.
Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en reacties,
ik zie jullie graag morgen terug voor een verse kaart.
Nog een heel erg fijne week gewenst,
groetjes, Martina
x













12 opmerkingen:

Margo zei

Wauw Martina wat is dit tof zeg ! Een heel mooi boekje en wat een leuke uitdaging van Patrice !

Je@net zei

Wauw....mooi gemaakt, Martina!

Nancy Soetaert zei

Waw, wat heb je dit mooi gemaakt. Zoiets zou ik ook graag eens doen!

Margreet zei

Wow, wat ziet dit er prachtig uit!
xxx Margreet

Monique zei

Knap boekje!
Groetjes

Colien zei

Heel leuk, gave kleurencombi! Wat een tof merk is Teresa Collins...
grtz.Colien

Jantine zei

Prachtig, Martina! Heel erg leuk!
Mooie kleuren ook.
Groetjes
Jantine

Grietje Jansen zei

Wat een uitdaging, heb zoiets nog nooit gedaan, zou dus niet weten waar en hoe te beginnen.
Ziet er echter heel leuk uit.

Grietje

Danielle zei

Erg leuk gedaan, ook een tof cadeau idee gevuld met je favoriete recepten! Mooi hoor!

Nancy zei

Hey Martina,

Zag jouw boekje al in 't echt en 't is echt geweldig!!
Die uitdagingen zijn altijd leuk om aan te gaan hé? Maar we moeten er tijd in kunnen steken. Ben met mijn boekje toch wel een dikke halve dag zoet geweest...

Liefs,
Nancy

Enny zei

Een prachtig boekje, heel mooi gedaan, en super om je eigen familie-recepten te bewaren of cadeau te doen ! Groetjes, Enny

Angelique zei

Schitterend, wat een prachtig kookboek om een heel persoonlijk naslagwerk van te maken. Even teruggekeken, wat een mooie kaarten heb je weer laten zien. Zeker die van het KKT vond ik erg mooi en de kaart van kraft met rood.
lieve groetjes Angelique