maandag 31 juli 2017

Elke maandag een persoonlijke (beetje rare) kaart (112) : Erik 50

Goeiemorgen iedereen,
vorig jaar, werd mij schoonbroer, Erik 50 jaar. Hij gaf dan voor zijn 50ste verjaardag een feestje, samen met nog een aantal van zijn vrienden, die dezelfde gezegende leeftijd bereikten...
De uitnodiging die we kregen, gebruikte ik als inspiratie om onderstaande kaart te maken. Jammer genoeg moet ik jullie die schuldig blijven. In ieder geval, deze kaart is al enige tijd op z'n bestemming, het is er eentje uit de wachtkamer...

Achtergrond : Distress Ink
Sentiment : Joy
Letters : My Favorite Things
Cijfers : My Favorite Things

VoilĂ , (nog) eens een kliederkaart van mij, het hoeft niet altijd lekker strak en ernstig te worden... Is ook altijd wel leuk, nietwaar ?
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne start van de nieuwe week en zie jullie graag morgen terug voor mijn eerste kaartje voor het DT van 'In 't Woefke' met een nieuw thema ! Kom je kijken ?
Groetjes, Martina
x


15 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Mannenkaart, ten voeten uit! Vind ze top en ben er zeker van dat ze weer goed onthaald werd!

Liefs,
Nancy

Annemarie en Merit zei

wat een super gave mannenkaart!!

fijne dag liefs Annemarie

Je@net zei

Leuke mannenkaart geworden, Martina!

Margreet zei

Wat een gave 'ruimte' achtergrond Martina!
xxx Margreet

Colien zei

Toffe kaart, stoer en gave kleuren!
grtz.Colien

Beisforbeauty zei

Ik vind mannenkaarten moeilijk .maar deze is geslaagd

Liefs cindy

Diny zei

Heel erg leuk gedaan Martina....en kliederen is soms zo leuk he!
Groetjes Diny

Doris knippenenplakken zei

Gaaf zeg je mannenkaart prachtig gemaakt !
Groetjes Doris

Jantine zei

Ziet er heel mooi uit, Martina! Prachtige achtergrond heb je gemaakt!
Groetjes
Jantine

karin zei

Mooie kaart voor een 50 jarige!
Groetjes,
Karin

Joke de Wit zei

Een stoer mannenkaartje is het geworden.Gr.Joke

GerJanne zei

Heel erg leuke kliederkaart!
Mooi hoor!
GerJanne

Larissa zei

Wauw, ik zou willen dat ik zo mooi kon kliederen.
Prachtig zo die kleuren, mooi!

Margo zei

Wat een prachtige achtergrond ! Topkaartje !

Enny zei

Een heel toffe mannenkaart, mooie achtergrond ! Groetjes, Enny