maandag 5 juni 2017

Elke maandag een persoonlijke (beetje rare) kaart (104) : Xandro

Goeiemorgen iedereen,
vandaag voor de meesten, een extra dagje vrij ! Als dat geen meevaller is..
Maar het blijft uiteraard maandag, dus een persoonlijk kaartje op het menu. Deze keer werd het een grappig kinderkaartje. Xandro is grote fan van de Minions. Tja, dan is dat natuurlijk voor de hand liggend om daar een kaartje mee te maken. Hieronder het resultaat.

Letters : Kaiserkraft
Cijfer : Lawn Fawn
Minion bestaat uit verschillende cirkelmallen van menig merk

Een vrolijke noot om deze (vrije) dag mee te starten, ik zie jullie graag woensdag terug voor de oproep van het kleurenkaartenteam. Tot dan !
Bedankt voor jullie bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x


15 opmerkingen:

Je@net zei

Super gaaf kaartje, Martina.
Onze Isabel is ook helemaal weg van de minions. Denk dat ik jouw kaartje maar eens ga proberen te liften!

Ellen zei

Een minionskaartje! Superleuk. Daar wordt een mens vrolijk van. Fijne week en tot woensdag, dan kom ik kijken voor de kleuren van het KKT.

GerJanne zei

Wat een vrolijkheid geeft dat toch, dat geel. En Xandro zal ermee in zijn nopjes zijn. Geniet van de extra vrije dag.
GerJanne

Colien zei

Heel leuk, wat een gave kinderkaart!!
grtz.Colien

Joke de Wit zei

Ohh die is leuk Martina.Gr.joke

Enny zei

Wat een mooie en vrolijke kaart, daar zal de jarige heel blij mee zijn ! Groetjes, Enny

Irene zei

EEENIG Martina!!
Mijn achterneefje (bijna 8) is weg van de Minions (ik heb er nog nooit iets van gezien) dus als ik niks meer weet op voetbal-gebied zal ik dit zeker onthouden.
Voor nu heb ik een Minion-shortama voor hem gekocht plus een slaapzak want hij wil graag in een tent slapen (in de tuin van Pap en Mam haha..).

xx Irene

Jantine zei

Hele leuke Minionskaart, Martina!
Groetjes
Jantine

karin zei

Leuk die Minion Martina !
groetjes,
Karin

Mariken zei

Wat een leuke en gezellige kaart! Zo vrolijk!!

Margreet zei

Wat een superleuke kinderkaart, Martina! Helemaal van deze tijd!
xxx Margreet

Nancy zei

Hey Martina,

Deze is ook weer leuk!!

Liefs,
Nancy

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Zo cool! Lijkt wel de voorkant van een Nintendo spel doosje.

Angelique zei

Hele gave kaart voor Xandro met de grote minion erop.
lieve groetjes Angelique

Margo zei

Oh Minions zijn altijd leuk ! Toffe kaart Martina !