donderdag 18 mei 2017

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Cookie cutter christmas

Goeiemorgen iedereen,
jawel, het is gebeurd... Ik ben bijna helemaal door mijn 'voorraad' kerstkaartjes door, die ik vorig jaar maakte, dus moest ik (bij tropische temperaturen van rond de 25 graden) aan de slag om een kerstkaartje te maken voor vandaag. Weinig fut, weinig inspiratie, maar kijk, zo snel geven we het dus niet op. Ik presenteer je hier : de nieuwe collectie van kerst 2017, alé ja, nieuwjaar 2018.
Het setje stempeltjes van Stampin Up, stond al een tijdje op mijn verlanglijstje, vond vooral het rendier tof, de rest trok me iets minder aan. Daarom, gekocht in de uitverkoop, heb er geen spijt van. Ik zal wel een middel vinden om ook de rest van het set te gebruiken, die komen nog wel een keertje voorbij ...
Vandaag in ieder geval, is het rendier aan de beurt. Het werd een eenvoudige kaart (natuurlijk). Hopelijk vinden jullie hem wel tof.

Dessignpapier : Stampin Up
Letters en cijfers : My Favorite things
Rendier : Stampin Up, gekleurd met copics

Bij deze doe ik weer een weekje mee met de dames van '52 weeks to christmas'. Bedankt om dit levend te houden onder de bloggers !
Ik dank jullie voor je bezoekje en reactie, ik zie jullie graag zaterdag terug voor een kraftkaart... ja hoor, deze was er dus eigenlijk ook al eentje =)
Groetjes, Martina
x




16 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke kaart, Martina!

Ellen zei

Het rendier is echt leuk, zeker zoals ie nu uit een gat te voorschijn piept. Dapper hoor, dat je met tropische temperaturen toch een de kerstknutsel bent gegaan ;-) Fijne dag!

Jantine zei

Hele leuke kaart, Martina! Zeer geslaagd, ondanks de warmte en jouw gebrek aan inspiratie...ik zie het niet :-)
Het is een leuk stempel, maar ik vind die andere ook erg leuk hoor. Hoewel de eskimo's al een tijd op verwerking liggen te wachten...
Groetjes en fijne dag!
Jantine

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Ja je bent volhouder of je bent het niet..maar je bent een echte trouwe volger, en dat waardeer ik enorm. Je kaartje is gewoonweg gaaf! Het rendiertje is zo leuk, en het is echt een heel veelzijdige set. Heel veel plezier er mee. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

Gina zei

Heel leuk idee met die cijfers in cirkels en vooral het rendiertje is zo schattig hierbij ! Groetjes, Gina

Laurespage zei

Martina, een leuk kaartje. Ja het is niet altijd gemakkelijk om kerstkaartjes te maken onder de zon, maar je bent er toch aardig in geslaagd hoor. Groetjes, Laurette

Margreet zei

Zeker een tof kaartje, Martina....ik blijf rendiertjes schattig vinden!
xxx Margreet

Rosina zei

Heel leuk dit kerstkaartje Martina...zo mooi gedaan allemaal ...

groetjes Rosina

Caroline Cards zei

Super leuke kaart!
groetjes, Caroline

!neke zei

Leuk deze kaart !!!!
2018, tja ,ik heb nog 2016 liggen .......\vergeten te gebruiken....
Nu , onbruikbaar !

groeten Ineke

DT 52 WTC

Marijke zei

Nou dat is echt leuk hoor dat je met 25 graden toch nog een kaartje voor 52WTC maakt! Heel erg geslaagd en toppie dat je iedere week meedoet! En jou kennende zullen er best wel weer een serie of wat aankomen! Ik heb al een hele partij klaar staan zodat ik met warme dagen niet hoeft te knutselen op mijn warme zolderkamertje! Groetjes Marijke.

Angelique zei

Mooie, vrolijke kerstkaart. Leuk de cijfers en het leuke rendier in de openingen. Je "knuffel" kaartjes zijn geweldig, leuk die tekst zo met de diertjes en het vrolijke papier.
lieve groetjes Angelique

Nancy zei

Hey Martina,

Wat is deze leuk, en al voor 2018! Lekker vooruitziend!!
Ik ben nog lang niet aan kerstkaarten toe ze!!
Eerst nog een heleboel bestellingen doorworstelen, sta nu wel op zo goed als non-actief. Enkel kaarten voor eigen gebruik op dit moment!
Maar heb zelfs daar achterstand in...

Liefs,
Nancy

Suzan zei

Superleuke kerstkaartje Martina! Fijn dat je weer meegedaan hebt deze week!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

Colien zei

Wat een leukerd is dat rendier, tof kaartje! En wat een doorzettingsvermogen, super dat je er ook deze week weer bij bent bij 52WTC!
grtz.Colien

Grietje Jansen zei

Leuke kaart, grappig, dat hertenkopje zo in/op het rondje.

Grietje