zaterdag 11 februari 2017

Gekleurde tri-fold kaart

Goeiemorgen iedereen,
vandaag weer een tri-fold card voor jullie. Een kleurrijke versie om jullie weekend al wat op te fleuren.... Ik gebruikte voor deze al wat oudere papiertjes, maar ze blijven wel leuk, nietwaar ?
Het motto was, om zoveel mogelijk dessignpapier op te gebruiken. In dit model lukt dat erg goed, maar de voorraad is voorlopig onuitputbaar blijkt. =)

Papier : Inkadinkado
Congrats : Winnie & Walter
For You : Impression Obsession
Bloemen : Memory Box

VoilĂ , jullie weekend kan van start gaan. Geniet er van, ik zie jullie graag morgen terug voor een verse, DT kaart. Hopelijk hebben jullie dan ook tijd om even te komen kijken ?
Nog een fijn weekend,
groetjes, Martina
x





9 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

tof zo'n heerlijk fleurige kaart, een heel contrast met het landschap buiten, overal een fijn wit sneeuwlaagje in de tuin... Ook mooi om te zien, maar ik hou meer van de lente en zomer die jouw kaartje uitstraalt!
Fijn weekend
nancy

femke zei

Heey Martina,

het is een superfleurige kaart geworden!!! Krijg daar echt het lentegevoel van.

groetjes Femke

Je@net zei

Wat een leuke en kleurrijke kaart heb je gemaakt, Martina!

Colien zei

Wat een mooie, vrolijke kleurtjes, erg leuke kaart!
grtz.Colien

Veerle zei

Lekker fleurig kaartje Martina. En de tri-fold blijft natuurlijk ook een heel leuk model. Fijn weekend, groetjes Veerle

Jantine zei

Heerlijk fleurig kaartje, Martina!
En zo'n onuitputtelijke voorraad van dessinpapier heb ik ook...en dan toch koop ik nog wel eens iets bij :-D
Groetjes
Jantine

Ellen zei

Wat een vrolijke kaart! De grote hoeveelheid papiertjes is herkenbaar ;-)

GerJanne zei

Ik moet meteen denken aan Flower Power!
Wat een vrolijke kart is het!
GerJanne

Diny zei

Wat een heerlijke fleurige kaart Martina....prachtig!
Groetjes Diny