maandag 13 februari 2017

Elke maandag een persoonlijke (beetje rare) kaart (88) : Voetbalkaarten !

Goeiemorgen iedereen,
soms gaat de tijd nog sneller dan je denkt ! Dit berichtje was voorgeprogrammeerd, maar nog niet af... Tijd genoeg denk ik dan, tot ik vandaag m'n eigen blog open en zie dat het al zover is...
Tja.... In ieder geval, vandaag een reeksje voetbalkaarten op het menu.
Deze soort krijg ik toch wel geregeld als vraag om te maken, tot hiertoe altijd voor mannen / jongens. Om niet steeds in herhaling te vallen probeer ik geregeld wel wat nieuws, maar de basiskleuren groen, wit en zwart, blijven toch wel m'n favoriet om te laten terugkomen.
De eerste twee kaartjes moesten over voetbal gaan, maar ze wilden ook een hele grote slagroomtaart er op. Geen probleem, de taart van Stamping Bella, waar ik het meisje even afplakte, gaf de oplossing. Die bewerkte ik met nepsneeuw en voilĂ .

Sentimenten : Marianne Design
Taart : Stamping Bella, gekleurd met copics, bewerkt met nepsneeuw
Losse letters : Kaiserkraft
Cijfers : My Favorite Things
Embossingfolder : Crafts-Too
Voetbal : Crealies
Doel : My Favorite Things
Voetballer : Yvonne Creations

Langs deze weg wil ik jullie alvast een hele fijne werkweek toewensen en ik zie jullie graag woensdag terug voor een verse kaart !
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x








11 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Dit zijn duidelijk kaarten voor sportieve mannen!! (klein en groot)
Helemaal geslaagd in hun opzet!

Fijne werkweek!

Liefs,
Nancy

Mariken zei

Toffe, stoere mannenkaart, gaaf!

Anoniem zei

Sportieve mooie kaartjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Super leuke kaart, Martina!

Alina zei

zoals altijd, geweldig!

Nancy Soetaert zei

toffe kaarten! leuk modelletje met de draaiende bal, en die met het 'net' vind ik heel origineel!
fijne dag
nancy

Rosina zei

prachtige voetbalkaartjes Martina...mooi gedaan !!!

groetjes Rosina

Colien zei

Mooie voetbalkaarten in gave, pittige kleuren, top!
grtz.Colien

Angelique zei

Leuke voetbalkaarten, die blijven voor veel mannen toch favoriet. Geweldig je kaart met de crazy birds, super dat de rechtse z'n snavel er net even uit piept.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

heel gaaf! Voetbalkaarten horen in het groen! Super.
GerJanne

Diny zei

Twee prachtige voetbalkaartjes Martina!
Groetjes Diny