zaterdag 31 december 2016

Bling bling, het nieuwe jaar in !

Goeiemorgen iedereen,
de allerlaatste dag van het jaar staat klaar. Daarom, een gepaste nieuwjaarskaart op het menu. Een echte bling bling uitvoering voor deze speciale dag.
Het achtergrondpapier kocht ik een keertje, vrij impulsief in de Action. Ik dacht dat het wel een keertje van pas zou kunnen komen en ja, ziehier. Na een tijdje 'stoven' in de kast, kwam dit idee plots bovendrijven. Het uitwerken ervan ging vrij vlot. Vind het wel een leuke combo, kraft met goud. Zou het zelf niet echt snel kiezen, maar kijk... Hieronder het resultaat.
Ik maakte er ook ineens leuke doosjes mee.

Achtergrond : Kaartjes van Action
Rendierhoofd : Boekenvoordeel
Ster : Joy
Tekst : Bij Oma Dee
Alles afgewerkt met een touwtje en klaar !
Label : Stampin Up

Je ziet, soms hoeft het echt niet zo moeilijk te zijn.
Ik wens jullie alvast allemaal een heel erg fijne jaarwissel toe, een goede gezondheid, veel creativiteit liefde en verdraagzaamheid in het nieuwe jaar !
Bedankt aan alle trouwe bezoekers en reacties die jullie achterlaten, altijd fijn !
Ik zie jullie graag terug in 2017 !

Veel lieve groetjes, Martina
x








11 opmerkingen:

Sarah zei

Super! Heel feestelijk!

Je@net zei

Dat ziet er allemaal erg mooi en feestelijk uit, Martina!

Caroline Cards zei

Prachtig!
Een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2017!
groetjes, Caroline

Creatiels zei

zien er heel leuk uit, het doosje vind ik een mooi modelletje, waar heb je dat gevonden ?
bedankt voor de organisatie van het KKT, ik kijk al uit naar woensdag voor het volgende KKT
een creatief jaar gewenst.
Els

Margreet zei

Wat een prachtige en feestelijke serie om het jaar af te sluiten Martina!
Ik hoop ook in 2017 weer van je mooie creaties te kunnen genieten...en niet te vergeten het meedoen met KKT (dank voor het organiseren ervan!).
Gelukkig Nieuwjaar!
xxx Margreet

!neke zei

Wat een feest al die kaartjes !!!!
Heb ze ook ingeslagen bij de action......

Fijne jaarwisseling en een goed 2017 !!!!

Enny zei

Wauw, wat prachtige kaartjes en doosjes, super met die bling ! Ook voor jou en je familie een mooi eindejaar en het allerbeste voor 2017 ! Enny

anita01 zei

Schitterend wat fraai.....

Ook voor jou een prachtig en creatief 2017... en dat er maar vele mooie kaarten gemaakt mogen worden,

Warme Groetjes,
Anita

Jantine zei

Erg leuk, die spetteren van mijn scherm af.
Ik heb de kraft/bling combi van Action helemaal gemist, maar een vriendin van me maakte er ook leuke kaarten mee!
Groetjes en fijne jaarwisseling!
Jantine

Rosina zei

Dat ziet er weer heel feestelijk uit martina...prachtige kaartjes en doosjes weer....
Ook ik hou erg van bling-bling...

Ik wens je een hele fijne jaarwisseling
en een goed, gezond.en zeker een creatief 2017 toe...

lieve groetjes Rosina

Colien zei

Oh, wat leuk! Zowel de kaartjes als de doosjes, erg gaaf! Heb ze meerdere malen in mijn hand gehad bij de Action, maar bij mij kwamen er geen leuke ideeën binnen....
grtz. Colien
Oh, en natuurlijk de allerbeste wensen voor een mooi 2017!