zaterdag 22 oktober 2016

Herfst en halloween voor DT 'in 't Woefke : Een ECHTE Halloweenkaart

Goeiemorgen iedereen,
lekker weekend alweer. Vandaag heb ik voor jullie de laatste in rij met het thema 'herfst / Halloween'. Vermits ik weet dat Inge van 'in 't Woefke' een stevige fan is van Halloween, vroeg ik haar of ik enkele stempels mocht gebruiken om daar een projectje mee te maken.... Ik heb helaas niet echt iets met het feest, dus ook niks in voorraad. Maar, wat niet is, kan natuurlijk altijd komen, nietwaar ? =)
Zogezegd, zo gedaan, ik ging met drie stempels naar huis....
Na enig denkwerk, wilde ik een achtergrondje van de gelliplate gebruiken (Halloween is toch eigenlijk een beetje griezelig en hoeft niet zo afgelijnd te zijn ?). De achtergronden gemaakt, bleef het toch een serieuze uitdaging om een leuke kaart te maken...
Maar kijk, het is gebeurd ! Mijn eerste echte Halloween kaart is een feit !
Ik maakte er een Z-fold kaart van, een modelletje waar je erg veel leuks op kwijt kan.

Achtergrond : Met gelli plate en acrylverf (groen, paars en oranje)
Stempels : Whipper Snapper, ingekleurd met aquarelpotloden, een kleine toets met glossy 3D
Huisjes : Sizzix
Vlaggetjes : Memory Box
Letters : Kaiserkraft

Heb nog wel wat achtergrondjes over, natuuuuurlijk. Weet nog niet zo goed wat ik daarmee ga doen. Die zal je later misschien nog wel ergens tegenkomen....
In ieder geval, alle leuke materialen die ik hier gebruikt heb, vind je uiteraard bij Inge 'in 't Woefke'.
Breng een bezoekje aan de winkel, dan kan je uitgebreid kiezen en kan je ook de kaartje live bekijken.
Ik wens jullie alvast een heel erg fijn weekend toe en ik zie jullie maandag graag terug voor een verse persoonlijke (beetje rare) kaart.
Bedankt voor jullie bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x










12 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke halloweenkaart, Martina!

Henriëtte zei

Haloween is zeker niet mijn ding maar je kaart is wel heel erg leuk geworden!

Groetjes Henriëtte

Nancy Soetaert zei

voor iemand die niets heeft met Halloween heb je wel een leuke kaart gemaakt! Ik heb er ook niet echt iets mee, maar als je alle mooie materialen ziet, kriebelt het soms toch wel om er iets mee te maken...
fijn weekend
nancy

Colien zei

Cool! Ik ben dol op Halloween, maar heb nog zoveel kaartjes in voorraad (je hebt t gezien in Den Bosch), dat ik maar even niks maak in het thema. Deze kaart is wel een heel gaaf model en je blijft kijken, er is zoveel op te zien...
grtz.Colien

Danielle zei

Echt erg leuk gedaan!! Mooie kleurtjes bij elkaar, op en top Halloween!

Jantine zei

Leuke Halloweenkaart, Martina. Je achtergrondjes zijn erg mooi geworden!
Groetjes
Jantine

Nancy zei

Hey Martina,

Als dit niet 'out of the box is'...
Griezelig geweldig!!

Liefs,
Nancy

Ellen zei

Je hebt beslist Halloween-talent! Superleuke kaart.

Enny zei

Wauw, supertof gedaan Martina, ik heb ze al bewonderd op de Woefke blog. Mooi model van kaart ook, en er is zoveel op te zien ! Groetjes, Enny

Dora zei

Mooie kleuren en een mooi geheel gemaakt.

Bernadet zei

Wat een superleuke kaart is dit Martina!

Aartje zei

Ik heb ook helemaal biets met Halloween, maar dit is wel heel erg leuk. Super dat je de achtergonden zelf hebt gemaakt.
Groeten, Aartje