zaterdag 24 september 2016

't Is gebeurd, de gelli plate...

Goeiemorgen iedereen !
Weekend en dus kan de wekker even uit... =) Hieronder heb je het eerste kaartje dat ik in de loop van de maand maakte met de gelli plate. Jawel, heb me laten verleiden op de hobbybeurs in Den Bosch om er dan toch eentje (een kleintje 13 cm x 13 cm ongeveer) aan te schaffen. Weliswaar aan de helft van de prijs, want ik vind het persoonlijk wel een beetje prijzig aan volle pot.
In ieder geval, een expert zal ik er zeker niet in worden, maar de acrylverfjes die ik vorig weekend op de rommelmarkt vond, kwamen al goed van pas.
Uiteraard maak je met zo'n gelli plate, niet maar één achtergrond, maar ineens een hele reeks. heb me verplicht om het beperkt te houden en mezelf ook ineens opgelegd om ze dan snel te verwerken.
Hieronder krijg je het eerste resultaat.
In combinatie met de catjes en overschotjes van een snijmal van My Favorite Things, werd het een leuke, gezellige boel.
De 'gefeliciteerd' heb ik voorlopig in leen van Francisca, het is een erg mooi stempelset (bedankt) !

Driehoekjes : My Favorite Things
Achtergrond : Gelli plate
Sentiment : Els Brigé (die komt alvast op mijn verlanglijstje)
Diertjes : Cats On Appletrees

Bij deze wil ik eigenlijk een beetje 'bewijzen' dat het niet altijd een kliederboel hoeft te zijn (buiten mijn handen gerekend natuurlijk). Je kan er ook wel redelijk 'cleane' resultaten mee maken (dat bewijzen Ellen en Mariken trouwens ook vind ik).
Volgende projectjes met gelli plate volgen dus zeker en vast nog !
Ik wens iedereen een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een persoonlijke (beetje rare) kaart.
Bedankt voor jullie bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x


21 opmerkingen:

chantal zei

whoaaaa overstag gegaan jij, gelli plate? vuile vingers? Zalig. Kunnen we binnenkort nog eens samen gelliplaten, vanaf nu is dat een nieuw werkwoord, ik gelliplate, jij gelliplate en wij gelliplaten.......
Je achtergronden zijn supermooi!
liefs en fijn weekend

Danielle zei

Je achtergond is echt wel goed gelukt, vind 'm prachtig!! De stempelset wordt bij mij enorm vaak gebruikt, echt een aanrader.... Je kaartje is super! En nu lekker genieten van het wekkerloze weekend :-)

Ellen zei

Wat leuk dat jij je ook aan de cleane gelliplate kaartjes hebt gewaagd! En super gelukt ook. Mooi achtergrondje, de 'gefeliciteerd' komt er goed op uit.

Jantine zei

Heel erg mooi, Martina!
Groetjes,
Jantine

Margo zei

Wat een leukerdje Martina !
Groetjes
Margo

Mariken zei

Ontzettend leuk zeg, dat heb je er goed vanaf gebracht! Leuk hè, de gelli plate? Ze zijn zeker aan de prijs!! Je kaartjes zijn echt gaaf geworden!!

Romy zei

Wat een mooi kaartje! Die achtergrond is echt prachtig!

Je@net zei

Gaaf effect! Leuke kaart geworden, Martina.

Suzan zei

Schitterende kaart Martina!
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

heel tof en alles is zo leuk gecombineerd !
fijn weekend
nancy

Enny zei

Proficiat met je Gelli plate, je hebt er alvast een heel mooie kaart mee gemaakt ! Ik zou er ook eens aan moeten beginnen, heb een heleboel Gelli achtergronden, maar moet ze nog afwerken... (bloos) Groetjes, Enny

marja kenter zei

Toevallig ben ik deze week ook weer bezig geweest met mijn gelli plate, heerlijk.....
ik neem er een bak water bij zodat ik meteen mijn stencils af kan wassen. Ik gebruik o.a. De acrylverf van de action, is best goed te doen maar ik kan van mijn dochter de Amsterdam verf lenen om eens te proberen of dat beter werkt.
veel plezier met het platen.
Groetjes Marja

Colien zei

Heel gaaf!! En ja... wat had je nou niet gekocht in Den Bosch, hihi
grtz.Colien

karien zei

Wat een gaaf kaartje!!
Groetjes Karien

Aartje zei

Hele mooie achtergrond Martine. Het gelliplaten gaat je goed af en leverde een hele leuke kaart op.
Groeten, Aartje

Sarah zei

Mooie kleuren. Tof geheel!

Nota Bene zei

Mooi, die intense kleuren. Een heel tof resultaat!
Groetjes, Nele

Larissa zei

Wauw! Dit is erg mooi voor een eerste gelli plate.
Die kleuren zijn ook zo mooi, ik hou ervan.
En dan die lieve beestjes erbij, top kaart!!

Groetjes Larissa

Nancy zei

Hey Martina,

Aiaiai... helemaal in de ban van de gelli-plate...
Ben ik nu echt de enige die dat ding nog niet heeft?
Heb er voorlopig ook geen behoefte aan, geen zin er in... haha...

Toch leuke kaarten gemaakt... Benieuwd naar het vervolg...

Liefs,
Nancy

Anoniem zei

Gave achtergrond geworden met de gelliplate! Ook de kaart zelf is weer goed geslaagd.
Groetjes, Liselot

Karin zei

wow, leuk zeg, ziet er super uit!