vrijdag 23 september 2016

My Favorite Things voor DT In 't Woefke : Let's party !

Goeiemorgen iedereen,
september vliegt voorbij... Ondertussen is iedereen het tempo weer een beetje gewoon en komt dierendag op 4 oktober wel heel erg dichtbij...
Maar, wat doe je met een stel ondeugende honden ? Ja hoor, die houden misschien al in het geheim een feestje met wat lekkers.... Alleen, wie haalt de botjes ? Jawel, er zal altijd wel één lefgozer zijn, die zich graag wil opofferen om dat te regelen hahahaha !
Heb me lekker geamuseerd met dit set en vele andere leuke materialen van My Favorite Things... Het verlanglijstje blijft maar steeds groeien, want ze blijven zo'n leuke materialen op de markt brengen, je raakt gewoon verslaafd !
Heb je ook dat probleem ? Wel breng dan een bezoekje aan de winkel, dan kan je daar lekker kiezen uit het uitgebreide assortiment van 'In 't Woefke'.

Tekst : Hampton Art
Alle andere materialen : My Favorite Things
De afbeeldingen zijn ingekleurd met aquarelpotloden en hier en daar afgewerkt met een toets Glossy 3D

Wil je deze kaart en / of andere projectjes zien van Inge en haar DT team, kom dan langs in de winkel ! Inge helpt je graag verder met kiezen.
Ik wens iedereen nog een heel erg fijne dag toe.
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
tot de volgende,
groetjes, Martina
x








6 opmerkingen:

Mariken zei

Wat leuk, dat hondje met dat grappige kontje...Geweldige kaart!!

Margo zei

Oei ja, ik ken dat probleem, dit ziet er echt een schatje uit !
Ik ga snel kijken !
Groetjes
Margo

Margreet zei

Spannende sneak peek....ik ga gauw naar In 't Woefke!
xxx Margreet

femke zei

Heey Martina,

het is een geweldig leuk schudkaartje geworden!!!

groetjes Femke

Enny zei

Wauw, wauw, wat een superleuke kaart ! Zo'n tof idee, die schudkaart vol met beentjes, en de hondjes zijn super-schattig ! Moest het mijn hondje zijn, die zou ze meteen gaan halen, en allemaal zelf opeten ! :)) Groetjes, Enny

Anoniem zei

Grappige kaart Martina! En ja, ook mijn wenslijst voor MFT blijft maar groeien ;-(
Groetjes, Liselot