maandag 11 juli 2016

Elke maandag een persoonlijke (beetje rare) kaart : Trien Trapt

Goeiemorgen iedereen,
maandag, dus persoonlijk kaartjesdag...
We zijn al goed afgekickt van de wekker, dus dat is al in orde hahaha !
Vandaag heb ik er eentje dat ik maakte voor Trien Trapt.  Zij maakt op dit ogenblik een tocht op de fiets richting Taiwan (vandaar de vlag). Wil je meer informatie over haar, klik dan HIER. Een collega vroeg me om voor haar een soort 'succes wens kaartje' te maken voor ze vertrok. Bij deze. Weer niet makkelijk, maar ik denk wel dat de kaart en de wensen duidelijk zijn, nietwaar ?

Vlag : Internet, zelf gemaakt
Letters : My Favorite Things
Sentimenten : Boekenvoordeel
Fiets : Marianne Design
Wereldbol: Tim Holtz
Wegwijzer : Marianne Design

Ik wens iedereen alvast een heel erg fijn begin van de (werk) week toe !
Tot woensdag, voor een verse kaart.
Groetjes, Martina
x



13 opmerkingen:

femke zei

Heey Martina,

het is een supergave kaart geworden!!! Je hebt het thema mooi verwerkt.

Groetjes Femke

Mariken zei

Wat een leukerd!! En die " kerstboom" is zo tof gedaan! Van zo'n kaart wil je wel trappen, heel motiverend!!!

Els zei

Een pracht kaart voor Trien en wat een onderneming om per fiets daar heen te gaan. Zo te lezen fiets ze al heel veel.
Fijne dag, Els

Je@net zei

Geweldig leuke kaart geworden, Martina!

Ellen zei

Wat een gave, persoonlijke kaart heb je weer weten te maken! Alles zit erop: de wereld, een fiets, de vlag van Taiwan... super. Gaaf ook hoe je van de kerstboom een soort mededelingenbord hebt gemaakt. Met zo'n mooie kaart moet het fietsen haast een makkie zijn ;) Fijne dag!

Colien zei

Heel gaaf gemaakt, alle persoonlijke elementen erin verwerkt! Die kerstboom als wegwijzer is een topper, ga ik onthouden ;-)
grtz. Colien

Anoniem zei

Top kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Enny zei

Een prachtige kaart voor een dappere dame ! Amai, zo'n verre tocht...
Maar je hebt haar super goed op weg gestuurd ! Groetjes, Enny

Margreet zei

Helemaal voldaan aan de vraag! Leuke kaart en vooral gaaf zoals je de kerstboom hebt gebruikt!
xxx Margreet

Nancy zei

Hey Martina,

Wat een geweldig uitgewerkte kaart alweer! Boodschap is zeker duidelijk...
Enne werkweek... welke werkweek? haha!!
Vakantie voor mezelf... euh... in augustus zeker, omdat manlief een week vakantie moet inleveren, ben ik zelfs een hele week alleen thuis... (ook niet echt gezellig, maar zie nog wel wat ik ga uitspoken dan...)

Liefs,
Nancy

Margo zei

Wat een supertoffe kaart Martina ! Dat heb je weer heel tof gedaan !
Groetjes
Margo

Nicole Parmentier zei

wat een gaaf persoonlijk kaartje! En wat een stoere fietstocht!!

Jantine zei

Wat een geweldige kaart, voor een geweldige onderneming van Trien.. poe zeg. Ik fiets toch graag, maar niet naar Taiwan denk ik...
Groetjes
Jantine