maandag 30 mei 2016

Een persoonlijke (beetje rare) kaart (54) : Shawn the sheep

Goeiemorgen iedereen,
maandag, verse week, verse persoonlijke (rare) kaart ook vandaag weer....
Eentje voor Shawn, die 24 werd onlangs. Hij houdt van, tja... hoe raad je het al, Duvel en La Chouffe.
Niet zo moeilijk om eindelijk eens het schaap tevoorschijn te halen en met ontschminkingswatjes samen te stellen...
Hieronder het persoonlijke resultaat.

Happy Birthday : Memory Box
Cijfers : My Favorite Things
Logo en kabouter : Internet
Schaap : Marianne Design

En zo krijg je een drieluik gevuld met leuke, persoonlijke dingen op. Heb je het gezien, het jaartal bij het Duvel logo veranderde ik in het geboortejaar van de jarige, een klein detail.

Ik wens iedereen een hele fijne start van de werkweek ! Kom je woensdag terug voor de oproep van het kleurenkaartenteam ?
En dan wil ik je al vooraf waarschuwen, smeer je billen al maar in, want volgende maand lanceer ik een hele maand de schattigste stempelreeks en zijn 'broertjes en zusjes' die samen de laatste schoolmaand gaan 'sieren'. Ik zie je graag terug,
groetjes, Martina
x



14 opmerkingen:

Je@net zei

Weer een leuke persoonlijke kaart, Martina!

Nancy Soetaert zei

jouw persoonlijke kaartenreeks op maandag, altijd een plezier om te bekijken en voor de jarigen vast reuzeleuk om te ontvangen!
groetjes, nancy

Caroline Cards zei

Een ontzettend leuke persoonlijke kaart!
groetjes, Caroline

Sarah zei

Dat is weeral geslaagd!! Xxx

Nancy zei

Hey Martina,

Geweldig goed gevonden!!
Subtiele details...
Shawn mag blij zijn...

Liefs,
Nancy

Ellen zei

Super leuk!

Colien zei

Wat leuk gemaakt weer, toffe kleurtjes ook! Ben benieuwd wat je allemaal voor ons in petto hebt....
grtz Colien

Rosina zei

Weer een hele leuke verjaardagskaart martina...mooi in die felle vrolijke kleurtjes...en zeker het modelletje is gaaf...

groetjes Rosina

Margreet zei

Wat een gave kaart Martina....en het schaap vind ik het einde!!!
xxx Margreet

GerJanne zei

ha Martina,
wat gaaf!! Ik hu zo van die persoonlijke kaartje! Die vallen dubbel in de smaak, merk ik altijd.
En die billen worden ingesmeerd hoor! Ben nu al nieuwsgierig!
GerJanne

Monique zei

Grappig gedaan! Leuk dat schaap...
Groetjes, Monique

Anoniem zei

Wat is 'ie weer gaaf Martina!
Groetjes, Liselot

Angelique zei

Wat een leuke persoonlijke verjaardagskaart. Ben de afgelopen weken uit de running geweest dus een hoop mooie dingen gemist waaronder het KKT, wat is je kaartenserie gaaf geworden met de beren.
Ik wil jou en je ouders ook nog feliciteren met de jubilea, geweldig om al zo lang samen te zijn. Je had er een prachtig project van gemaakt, zo leuk die pakjes voor op tafel.
lieve groetjes Angelique

Enny zei

Oh, dat is weer een geweldige superleuke kaart ! Wow, zoals jij altijd die speciale kaarten kan samenstellen, tof hoor ! Groetjes, Enny