woensdag 8 juli 2015

Hoera, een kleinkind !

Goeiemorgen iedereen,
door de warmte (?) krijg ik maar geen kaartjes uit mijn handen.... Jammer he, nu ik eindelijk tijd heb, om rustig aan te doen en zonder tijdsdruk lekker wat kaartjes te maken naar mijn zin lukt het helemaal niet... Ach, we zien wel wat er van komt. Eén voordeel heeft het wel, ik heb eindelijk m'n stempels wat verder geklasseerd en mijn nieuwere ook gecatalogiseerd, dus dat is ook weeral gedaan.
In ieder geval, vandaag een kaartje van een tijd geleden, maar nog niet laten zien, dus bij deze.
Het werd een kaartje op bestelling, waarvan we toen nog niet wisten hoe het kleinkind zou heten (daar dient het kleine lege cirkeltje voor). De ouders en broer, moesten wel met foto op de kaart verwerkt worden (die had ze al zelf uitgeknipt -  een beetje krap, maar ja).

Papier : Marianne Design
Letters : Memory Box
Afdrukje : Marianne Design, gekleurd met copics
Sentimenten : Marianne Design

Ik wens iedereen nog een erg fijne dag toe en tot vrijdag, voor een verse kaart.
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x






17 opmerkingen:

Els zei

Tja het valt niet mee met deze temperaturen, maar vandaag is het gelukkig stukken aangenamer. Je babykaart is weer mooi met de cirkels en ook leuk dat in de lege cirkel de naam in komt. Mooi papier voor deze kaart en het blijft een leuk modelletje deze kaart.
Fijne dag en groetjes, ELs

Anoniem zei

Leuk modelletje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Erica ♥ zei


Wat een vrolijke kaart, mooie zachte kleuren,
en heel gaaf met die foto's erin ☺
Gezellige en fijne (knutsel) week
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Je@net zei

Wat een geweldig mooie kaart, Martina!

Diny zei

Wat leuk gedaan Martina....het valt inderdaad niet altijd mee om met het warme weer een kaartje te maken.
Ook je maandag kaartje is super!
Groetjes Diny

Colien zei

Lieve kaart, mooi model, leuk met die foto's van het gezin erop! Vandaag een iets meer koele dag, heerlijk!
grtz.colien

femke zei

Heey Martina,

het is weer een geweldige kaart geworden!!!

Met die hitte is het inderdaad niet makkelijk knutselen vooral niet als je een hobbykamer op de 1ste verdieping hebt. Gelukkig heb ik van het weekend hulp gehad om een houten tafel buiten onder de overkapping te zetten zodat ik met het hete weer eventueel buiten kan knutselen.

groetjes Femke

GerJanne zei

Ah wat een leukerd!! Vooral het model, maar de foto's van het gezin erop zijn zo gaaf! Maakt het heel persoonlijk!
Hier is het nu heerlijk knutselweer! Even van genieten voor we weer naar buiten gaan om te genieten!
GerJanne

Nancy Soetaert zei

Mooie kaart!
Ik ben ook aan het opruimen..., maar geen idee hoe ik best mijn stempels klasseer... Houten geen probleem, die stapelen mooi in doosjes, maar wat met de (un)mounted en clearstamps? Tips zijn welkom!
groetjes, Nancy

Hilde Suykerbuyk zei

Hartstikke leuk projectje!

Ellen zei

Mooie kaart! Gaaf die fotootjes erop. ben benieuwd wat het uiteindelijk geworden is: een jongen of een meisje.

Nancy zei

Hey Martina,

De kaart op zich is zeker ok maar ze past volgens mij ook in het rijtje van 'persoonlijke rare kaarten' haha...
Die zelf uitgeknipte fotokes... maak er maar wat van..
Maar zoals steeds ben je weer dik geslaagd in de opdracht...

enne... ja, ik heb het vosje ook ondertussen al even hoor, maar er waren maar 6 kleuren in het stipjes/ruitjespapier, dus ik moest stoppen met mijn serie...
En dankzij jouw tip van vorig weekend, is mijn collectie ook weer wat groter... een inventaris is een goed idee, maar waar vind ik daar de tijd voor? hmm... eens een vriendin zoeken die 2 maanden verlof heeft... ;o))

Liefs,
Nancy

Enny zei

Een prachtige kaart Martina, en gelukkig is het weer vandaag al wat koeler ! Groetjes Enny

Marijke zei

Wat een prachtig kaartje weer Martine en zo'n mooi model ook weer. Echt Super!!
Groetjes Marijke.

Francisca zei

Weeral toffe kaart .
x
Fra

Mariken zei

Heel mooi kaartje, die foto's zijn er enig bij!

Sarah zei

Heel mooi kaartje ! Tof met die foto ' s. We zijn weer terug in ' t land en af en toe vind ik een gaatje om te reageren . Vandaag twee jarigen hier !! Liefs Sarah