woensdag 17 juli 2013

Matthew

Goeiemorgen iedereen,
wat is het zalig buiten. Zo blijven natuurlijk alle knutselplannen in de kast liggen...
Toch trakteer ik je op een verse kaart. Deze ging eind juni richting verjaardagsfeestje. Mijn zoon, of ik wel even een kaartje had voor Matthew. Ach ja, dat doen we toch wel even hé ? Hieronder het resultaat.
Letters : Nummerplaatletters bewerkt met Color Box en heat embossing
Legomannetje : Afdrukje van op internet, gekleurd met copics, bewerkt met glossy 3D
Sentiment : Hero Arts
Alles in de leuke kleurtjes van Lego.
Omdat de naam van de jarige wel vrij lang was, werd het eigenlijk een vrij grote kaart, maar werd met veel enthousiasme onthaald. Missie geslaagd dus.
Ik wens iedereen een heel erg fijne dag toe en tot vrijdag, voor een verse kaart.
Groetjes, Martina
x







17 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Geweldige jongenskaart alweer!! Geen wonder dat ze met veel enthousiasme onthaald werd!

Geniet van alweer een leuke vakantiedag!!

Liefs,
Nancy

Hanny zei

Geweldig, dit is echt een topcreatie!
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

GerJanne zei

hoi Martina,
wat een superkaart! Letterlijk en figuurlijk... Ik snap dat hij met groot plezier ontvangen werd.
Zo leuk met dat legopoppetjes als A.
Lieve Groetjes,
GerJanne

Marjan zei

Knutselen is nu stukken minder hier, volgende week vakantie, dus wie weet. Maar deze kaart is zeker super geslaagd, erg leuk idee en nog veel leukere uitwerking, top Martina!

Monique zei

Heel leuk!
grtjs
Monique

Marcella zei

Hoi Martina


Wat een super leuke kaart heb je gemaakt ,ik vind dat lego poppentje er zo wel erg mooi uit zien .
Super gedaan .
Groetjes Marcella

angeleef zei

Super zeg! En de lengte van je kaart maakt de kaart inderdaad wel dat tikkeltje specialer.
Dat legomannetje is fantastisch. Daar zal Matthew wel heel blij mee geweest zijn!
Groetjes
**Evi**

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,
Moet altijd glimlachen als jij schrijft een -verse- kaart, doet me aan vers brood denken, hihi..Leuke kaart is dit, lekker stoer met zijn naam en leuk in Lego stijl..liefs van Ans

Els zei

Dit is een super mooi lego kaartje voor Matthew en daar was hij vast heel blij mee.
Geniet van dit heerlijke weer en groetjes, Els

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Martina, helemaal geweldig.
Liefs van Anita

Lia zei

wat een machtig mooie kaart weer!!
groetjes Lia

Anoniem zei

Wauw,wat een gave kaart.Helemaal geweldig vind het erg leuk met deze kleuren.Groetjes Joke

Deborah zei

Wauw, wat een schitterend idee en prachtig uitgewerkt! Super!
Liefs, Deborah

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Ik zit lekker buiten te knutselen als ik niet fietsen ben wat ik ook heerlijk vind .Je kaartje is heel origeneel ,leuk zo met die kleurtjes.
liefs Rianne

Renate zei

Kei gaaf kaartje. Of, ja, laat dat 'je' maar weg. Leuk dat je het lego mannetje glossy hebt gemaakt.

Groetjes Renate.

Malika zei

mooi kaartjes mmaak je hoor ben gelijk volger geworden

Malika

Ellen zei

Superleuk gedaan....lekker stoer!
Liefs, Ellen