dinsdag 31 juli 2012

Vrijkaartjes voor knotsgekke kaarten dagen !

Wie wil dat nou niet? Naar de Knotsgekkekaartendagen? en dan ook nog GRATIS!!!


Zaterdag kan je meedoen aan onze wedstrijd, daar kun je maar liefst 2 vrijkaartjes winnen!! op www.kaartenuitdagingen.blogspot.com

maar...... wil je extra kans maken, dan kun je
op deze blog
ook nog 2 vrijkaartjes winnen!!!
Klik even door naar www.kaartenuitdagingen.blogspot.com

Ik geef zelf geen kaartjes weg hoor, kijk naar de voorwaarden hierboven om mee te kunnen doen. Je hoeft je bij mij niet aan te melden.
Groetjes, Martina

3 opmerkingen:

jokiedebeer zei

Nou dat zou ik wel graag willen

groetjes joke

chantal zei

Als je wint mag ik dan mee?
Veel succes Chantal

anneke's creaties zei

nou daar wil ik wel aan mee doen
als het tenminste de KGKD bij ons in Zwolle zijn
hier ga ik ieder jaar heen dus ik ga vast duimen draaien

groetjes anneke