dinsdag 28 augustus 2012

Candy !! Candy onthuld !

STICKY POST ! Deze blijft tot 28 augustus bovenaan.
Scrol voor nieuwe berichten naar beneden.

Dag iedereen,
zoals ik beloofde, is het tijd voor een feestje !
Ik voorzie een candy. Wat er juist zal inzitten, daar moet ik nog even in de kast voor duiken (zeker en vast lintjes en papier !).
2 jaar bloggen, meer dan 700 berichten, het is net of ik niet ben weggeweest en dit altijd al een deel van mijn leven was / is.
Wat gaat de tijd toch snel ! Heel erg leuke reacties heb ik van jullie geregeld mogen lezen. Dank jullie wel !
In augustus mag ik dan ook nog 44 kaarsjes uitblazen. Dus echt wel tijd om een keertje te trakteren, nietwaar ?
Goed, wat moet je doen om in aanmerking te komen voor deze candy ?
Geen ingewikkelde toestanden.
1. Word volger als je het nog niet bent. (en kom geregeld een bezoekje brengen ook na de candy ?)
2. Zet mijn blog in je blogrol in je sidebar.
3. Laat een reactie achter bij dit bericht.
4. Zet de afbeelding van deze candy in je sidebar met de link naar mijn blog.
De candy loopt af op 28 augustus. Op 29 augustus maak ik de winnaar bekend.


Eindelijk wat tijd gehad om wat spulletjes bijeen te zoeken, dus, voor de nieuwsgierigen onder jullie, dit is wat je kan winnen (kijk naar de tweede foto). Je kan je nog opgeven tot en met 28 augustus of afmelden natuurlijk als je het niet zo interessant vindt .....
Groetjes, Martina
x

47 opmerkingen:

Ardilla zei

Happy early Birthday!!!
Congrats for two years blogging, 700 enties and so many comments...!
Thanks for sharing this colorful candy :)

Lia zei

Wat een ontzettend leuk idee, super zoveel volgers, en natuurlijk doe ik graag mee met je candy,
groetjes Lia

Irene zei

Proficiat Martina en ik waag graag en kansje!!

x Irene

leonenkarin.blogspot.com zei

Spannend hoor zo'n verrassingscandy :D Ik doe graag mee!
Groetjes, Karin

Het zonnetje in huis zei

Hallo Martina,

Verjaar jij op 28 augustus ? (ik wel, daarom :-), en ons dochter 4 augustus, en mijn ventjes in juni, ik kon het ook écht niet verspreiden in het jaar hé hihi!)

Succes met de candy, ik doe niet mee, ik doe geen enkele candy mee hoor, niks persoonlijk hoor! :-)

Groetjes, Jaimie

Johanna Visser zei

Altijd leuk een verrassingscandy. Bedankt voor de inspiratie die je ons iedere keer weer geeft. Ik ben aan het experimenteren met een kaart in verschillende lagen stempelen en ik heb stiekem bij je afgekeken. Bedankt voor deze kans op leuke freubelspulletjes.

Liefs Johanna

Marian zei

Wat leuk een verrassingscandy, waag een kansje.Fleurige gezellige foto staat leuk op me blog
Groetjes

Anoniem zei

Altijd leuk zo'n verrassingscandy en het is ook een fleurige foto.Dus ik doe graag mee en natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag.Groetjes Joke

Larisa zei

Congrats for two years blogging!!
Thanks for the chance to win! i love the surprises a lot.
I linked it on sidebar.
Hugs. Larisa. xx

Anita Meijer zei

Leuk Martina, natuurlijk wil ik wel een kansje wagen, volger ben ik al bij je, je staat al in mijn sidebar en ga nu nog even je superleuke plaatje plaatsen op mijn blog met een link naar jouw blog en het berichtje heb ik hierbij geplaatst. Aan al mijn plichten voldaan hahaha. Leuk meis.
Liefs van Anita

Naomi zei

Hoi Martina!
Wat leuk een candy!
Volger ben ik al een hele tijd bij je en je staat ook al een tijdje in men sidebar zodat ik zeker niets van je hoef te missen!
Ook deze leuke candy staat nu te pronken in mijn sidebar en bij deze staat hier ook een berichtje ;)

Veel Liefs
en tot de volgende!
Naomi

chantal zei

watte 2 jaar al??? Wat gaat de tijd hard hé. We moeten snel eens vieren! Ik ben altijd voor een werassing te vinden doe graag mee!
liefs en proficiat
liefs Chantal

Els zei

Gefeliciteerd met je 2 jarig bestaan.
Groetjes Els

Unknown zei

Hoi Martina, ook ik ben allang volger van je blog. Iedere dag komt ik kijken al laat ik niet altijd een berichtje achter. Ik vind je candy zo leuk dat ik graag eraan meedoe. Ik zal aan alle "eisen" voldoen!
Groetjes van Ageeth

SandraR zei

Gezellig, Martina, dat we steeds samen een mijlpaal hebben, hahaha!
Bijna (?) tegelijk begonnen met bloggen, gezellig!
En tuurlijk doe ik graag mee met je candy, ongeacht wat er in zit.
Maar jou kennende komt dat wel goed!

Succes aan alle "kanshebbers"

Liefs, San

carol zei

Hoi Martina

Ziet er lekker uit die candy :-) ben erg benieuwd wat het eindresultaat gaat worden
Dus ik waag een gokje

groetjes Carol

José zei

Leukerdeleuk Martina. Reden genoeg voor een feestje idd. Ik doe mee hoor :-)

anneke's creaties zei

eindelijk kan ik op je blog komen en wat zie ik een hele gave candy
en nog wel een verrassingsandy, nou daar wil ik wel aan mee doen,
je staat in mijn blogrol, en de link staat in mijn sitebar en volger ben ik al een geruime tijd,
jammer genoeg kan ik niet altijd een reactie achterlaten, simpelweg omdat ik niet op je blog kan komen, maar de aanhouder wint, want nu ben ik er toch opgekomen,
bedankt voor de kans martina.

groetjes anneke

Chantal zei

Woehoe, een candy! Altijd gaaf! Ik zou graag mee willen doen ook al heb ik nog niet zolang geleden je blog pas ontdekt. Bedankt voor deze winkans!
Groetjes,
Chantal

jolanda zei

gefeliciteerd,
Wat een leuk plaatje heb je gebruikt voor de verrassingscandy.
doe graag mee

corryskaart zei

hoi martina
doe graag eens mee aan deze lekkere zoete candy:-))
doe aan de voorwaarde en staat te prijken op mijn blog!
groetjes van corry

GerJanne zei

Ha die Martina,

wat leuk dat je een candy gaat weggeven.
Ik doe graag mee!

Groetjes,

GerJanne

Ans Gilbert zei

Hallo Martina,

Ik doe graag mee met deze candy..

groetjes Ans

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

De foto staat in mijn sidebar! Leuk dat je een candy weggeeft!
Lieve groetjes, Yvonne

Unknown zei

Wat leuk!
ik ben nu al nieuwsgierig wat er allemaal inzit!
heel erg bedankt voor deze kans

groetjes sandra
http://www.sancards.blogspot.nl/

Crealett zei

Hoi Martina, ik doe heel graag mee met je verrassingscandy. Je candy pronkt al in de sidebar op mijn blog. Volger was ik al geruime tijd van je met veel plezier.

Lieve groetjes, Alette

Ghea zei

Hoi Martina ik wil heel graag meedoen aan jou verrassingscandy superrrrrrrrrrrrrr
Liefs Ghea

Ans S. zei

Wat een leuke verrassingscandy, ik wil graag een gokje wagen.

Groetjes Ans

Roelie zei

Hoi Martina,
2 jaar alweer! Van harte. Ook ik ben nu zo'n 2 jaar aan het bloggen, helaas lukt het mij niet om zo veel kaartjes als jou te fabriceren. Maar ooit, als de kindjes groter zijn zal ik meer tijd vinden om te freubelen, euheeuummmmmmmm... Ik probeer nu ook de draad weer een klein beetje op te pakken, de kleine is ondertussen alweer 4 maand oud.
Graag wil ik ook een kansje wagen bij deze candy, top dat je je jubileum en verjaardag zo met ons wilt delen!
Groetjes Roelie

Aleida zei

Net terug van vakantie en dan val ik met mijn neus in je snoepjesschaal! Die zien er heel verleidelijk uit! Ik doe graag mee.
groetjes,

Sonia zei

Hi Martina,nice to meet you:)I'm your new follower and I found your blog while leaving comments on my friends blogs:)
Thanks for the chance to win a surprise candy^_^
Hugs,
Sonia
(If you visit my blog,if you like my creations I'm really happy:)

Anke zei

Oh wat leuk, natuurlijk doen wij mee. We zijn dol op verrassingen!!
Zet hem gelijk op ons blog
liefs Tessa & Anke

Marieke zei

Altijd leuk een candy! Volger ben ik al een tijd van je dus dat was snel geregeld!
Succes met het uitkiezen van de winnaar! Fijn zonnig weekend.

Lieve groetjes van Marieke

Charlotte zei

Hoi Martina!
Ook ik waag graag mijn kansje voor je candy! Ik ben reuze benieuwd wat er in dat verrassingspakket zit!
Groetjes,
Charlotte

Nelleke zei

Gefeliciteerd!
Ik doe graag met deze candy mee.
Groetjes,
Nelleke

Lia zei

Martina, wat leuk dat je een candy weggeeft! Ik waag graag een kansje. Proficiat met de behaalde mijlpalen. Dat worden er vast nog véél meer, want bloggen is eigenlijk niet meer weg te denken, toch?!
Groetjes,
Lia

Esmeralda zei

Gezien het feit dat ik niet zoveel geluk heb met dit soort dingen ben ik gestopt om mee te doen met candy's...
Elke keer als ik jouw blog open, staren de lekkere snoepjes me aan en roepen "doe mee... doe mee..", dus voila... Ook ik heb je foto op mijn blog gezet.

Groetjes,
Esmeralda.

Chantal zei

Leuk zo'n verrassingscandy, ik doe graag mee.
Groetjes, Chantal S

Hanny zei

Wat een leuke site! ik heb zelf geen blog dus kan niet meedoen met de candy helaas maar ben toch volger geworden, wat een mooie creaties zie ik hier. Ik ben weg van de spulletjes met The Little Darlings, prachtig!

Groetjes hanny

carol zei

Hoezo afmelden !!
Je hebt super leuke spulletjes uitgezocht
Ik doe nog steeds mee

groetjes Carol

jokiedebeer zei

Oh dat ziet er goed uit, dus doe ik graag mee. (doe je ook gezellig bij mij mee?)

groetjes joke

Unknown zei

Hoi,
Was helemaal vergeten mee te doen met je candy, dus nog even op de valreep. Je verjaardag is al weer geweest, maar als nog (voor de tweede keer) Hartelijk Gefeliciteerd. Ik zal snel de candy nog op mijn blog zetten. Bezoek je blog elke dag al laat ik niet altijd een berichtje achter.
Heel veel plezier nog met al het kaartjes maken en bloggen, dat we dit allen nog maar jaren mogen doen.
Groetjes Saskia

GerJanne zei

hahahahaha, jij bent echt grappig! Je afmelden als jet niet zo leuk vindt! Hoe kom je erop.
Ik vind het in elk geval een supercandy!!

Groetjes, GerJanne

Rianne van dam zei

Hallo ik wil graag meedoen aan deze leuke candy

Wietze zei

Ik doe nog mee,steeds wouden de reacties niet plaatsen:(
Liefs Wietze,
Ik geef ook wat weg..Doe je mee?

ffenneke zei

Wow wat een mooie candy, daar wil ik ook wel kans op maken.
Verder staan er ook erg leuke dingen op het blog, die ik zeker in de gaten zal gaan houden.

groetjes Fenneke

Ghea zei

Wat een prachtige candy heb ik gewonnen Martina, ik ga het gelijk op mijn blog plaatsen. Het ziet er fantastisch uit THANKS Ghea