dinsdag 6 september 2011

Uit de oude doos : spelen met knopen en gaten

Dag allemaal,
Welkom aan alle nieuwe volgers !!!
Sommigen vragen zich blijkbaar af of ik wel slaap =) Jawel hoor, jullie hoeven echt niet ongerust te zijn. Ik slaap mijn uurtjes (zou 's ochtends nog wel graag wat langer blijven liggen, maar dat zullen meerderen hebben, niet ?). Hoe ik het doe, elke dag een kaartje, wel ik zal jullie een aantal truukjes uit de doos meegeven.
- Ik woon heel dicht bij mijn werk, ik kook 's middags.
- Ik probeer mijn werk voor een heel week ineens te plannen en klaar te leggen
- Als ik kaartjes maak, maak ik er vaak in het weekend een stuk of 5, om de hele week te overbruggen
- Ik produceerde reeds een jaar voor mijn blog kaartjes op 'Two Peas', dus dat is mijn voorraad 'uit de oude doos'
Dus af en toe lukt het me echt niet. Dit schooljaar, is het al aardig druk geweest, ook met m'n eigen kinderen, dus weet ik niet of ik het zal kunnen blijven bolwerken. We zullen wel zien.
Vandaag wordt de oude doos dus aangesproken, omdat ik pas gister laat thuis gekomen ben van een ouderavond. Jullie zullen het met deze moeten doen.
Onderstaande kaartjes maakte ik een 1,5 jaar geleden. Stempel van Hero Arts, ingekleurd met mijn Art Graphic Twin ; bolletjeslint van Xenos; sentimenten van Kars en Marianne Design.
Ik wil jullie hartelijk danken voor de bezoekjes en leuke reacties. Ik moet hier helaas wel wat forfait geven, dan knutsel ik liever als er wat tijd over blijft, nietwaar ? Maar, ik maak het binnenkort wel goed hoor ! Beloofd !
En dan nog 1 ding : Zie je iets dat je ook wil gebruiken in je eigen knutsels, doe gerust, je mag mij altijd vermelden natuurlijk, dat is altijd leuk ! =)
Heel veel liefs, Martina
x



23 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat heb je weer een prachtkaart tevoorschijn getoverd, zo leuk met de cirkels, knopen en het doorkijkje, een genot om naar te kijken.

groetjes jolande

Diana zei

Hallo Martina

super je kaart en een fijne dag verder gewenst

groet diana

Els zei

Leuk om te lezen hoe jij je uren gaat inplannen om zo wat kaartjes te maken. Dat deze uit de oude doos komt vind ik niet erg, omdat deze voor mij nieuw is. Mooie bijzondere kaart ook. Leuk die gekleurde knopen.Groetjes Els

Marit zei

Heel erg leuk kaartje Martina! Die boomstempel is prachtig...

Groetjes,
Marit

Lia zei

Blijf jij maar lekker plannen, en je kaartjes uit de "oude doos" zijn voor ons gewoon nieuwelingen, dus niks mis mee.
Deze vind ik persoonlijk wel heel erg gaaf.............. wordt misschien wel eens keertje door mij nageaapt...

groetjes Lia

GerJanne zei

Hoi Martina,

dat is een snel antwoord op mijn vraag!! Ik blijf het knap vinden, hoor! En als ik iets van je overneem, een idee of iets anders zal ik het vermelden. Dat is inderdaad erg leuk!
Deze kaart vind ik ook weer erg mooi. Bijzonder zelfs!
Groetjes,

GerJanne

Lia zei

Ik vind dit weer een bijzonder leuk kaartje, heel leuk gedaan,

groetjes Lia

hennie zei

"Bezig Bijtje" voor vandaag ben je ook weer geslaagd hoor.
Maar het raadsel voor mij dat jij je knopen niet vastzet met een draadje is nu wel opgelost.
Lieve groetjes hennie.

Anke zei

Mooie kaartjes en fijne dag.
groetjes Tessa & Anke

Marjan zei

Prachtig! Je hebt nog even voorraad dus, en als het wat minder wordt is dat heel begrijpelijk!

Groetjes, Marjan

Cornelie zei

Wow, dit vind ik zo onwijs mooi!! Prachtig gedaan!!!!!
Groetjes Cornelie

SandraR zei

Mooie kaarten, Martina! Origineel idee! Wie weet gebruik ik je idee nog eens... ;-)

Liefs, San

corryskaart zei

hoi martina
wat een super leuk idee zo met die gaten en dan zo prachtige boom erachter en dat ondanks je drukke leven,GEWELDIG!
groetjes van corry

Jolanda Cuper zei

Wow wat een geslaagde kaart helemaal super! Leuk bedacht!
Groetjes Jolanda.

Lil Daffodil zei

Hi Martina,
I love the fantastic layout you have used for this beautiful card. Gorgeous colours and so well crafted.
Hugs,
Fiona x

Tinie zei

Deze kaart is zeker geslaagd!!! Wat een prachtig geheel!!!

Groetjes Tinie

redscrap zei

oude kaart of niet ik vind hem erg mooi, leuk met die doorkijkjes
groetjes mina

Marijke zei

Hallo Martine,
ik vind het heel knap hoor hoe dat allemaal doet, ook al maak je dan 5 kaartjesin het weekeind en plaatst ze dan later op je blog, blijft toch een heel werk.Ik kom niet verder dan twee in het weekeind.Deze kaart is ook erg leuk en heel knap gamaakt.
Groetjes Marijke.

Aleida zei

Ook al zijn het oudjes, ze zijn nog steeds in de mode. hihi
Heel leuk.
groetjes,

Christine zei

Ik hoor het Martina, jij bent een "plannertje". Ik trouwens ook hoor, ik sta niet zo graag voor verrassingen en als je vooraf plant scheelt dat in tijd. En tijd dat is wat we kunnen gebruiken toch?
Liefs
Christine

Bep zei

Hoi Martina,

Wat een beauty van een kaart laat je ons weer zien, en altijd handig als je wat achter de hand heb. En doen we niet allemaal soms aan plannen?

Gr...Bep

Enny zei

Weer een geweldige kaart en een super idee !! Bedankt, dat je, ondanks je drukke bezigheden, ons zo verwend met al dat moois !!
Groetjes Enny

Pam Hornschu zei

So clever having the little peek holes on the front of this card. CAS with pop! Wonderful card. Greetings from California!