dinsdag 20 september 2011

Swimming boy

Goeiemorgen iedereen,
vandaag weer een kaartje op bestelling. Het is een gelijkaardige kaart, die ik reeds maakte met Tilda. Nu gewoon een afdrukje van op internet, ingekleurd met copics; de vissen zijn ook van internet, ingekleurd met copics, bewerkt met spickels; achtergrond is een Stampin Up stempel, gedrukt met Distress Ink en dan ook er wat mee ingekleurd; de plantjes zijn van Magnolia, ook me Distress Ink ingekleurd en afgewerkt met spickels. Het werd weer een schudkaartje, met bolletjes van bij een bloemenzaak.
Dit is dan de jongensversie.
Ik bedank jullie voor je bezoekje en tot de volgende,
groetjes, Martina
x






30 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Martina,

wat een prachtig leuk kaartje! Ik ben gek op schudkaarten en deze is wel heel origineel, zeg!! Mooi ook de glitter op de bladeren.
Vooral voor jongens is dit een leuk kaartje, maar ik denk dat iedereen het wel in zijn/haar brievenbus wil vinden.....

groetjes,

GerJanne

Martina zei

This is a great card Martina!! A shaker card...wow...and then you have made the outside so great as well...love it! by the way...you can take a chance at the Fairy Tale Challenge with this card, as the theme is "sports" =)
Martina

Els zei

Een super leuk kaartje is dit weer en ik wil dit kaartje ook nog steeds maken. Zo leuk.
Groetjes Els

Margo zei

Waaw wat is deze geweldig Martina !
Ik vind die SU achtergrond ook heel leuk en tof plaatje van internet !
Liefs
Margo

Christine zei

Wat knap Martina! Veel leuke details waar je kan blijven naar kijken, een mooi tafereeltje heb je weten te maken!
Liefs
Christine

Anneke. zei

Wat een een leuk kaartje, Martina! Leuk zoals je het plaatje hebt verwerkt.
Groetjes Anneke.

SandraR zei

Prachtige kaart, Martina! Leuk om het thema van Tilda te verwerken tot een jongenskaart! Super!

Liefs, San

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

geweldig leuke shakerkaart heb je gemaakt, leuk afdrukje.

groetjes jolande

Cornelie zei

De vorige vond ik te gek, en ook deze vind ik weer helemaal TOP!!!
Groetjes Cornelie

Marjan zei

Hij is echt ENIG!! Wat een leuke kaart, ik moet er meteen van glimlachen!

Groetjes, Marjan

corryskaart zei

hoi martina
wat een geweldig leuk tafereeltje heb je weer gemaakt op deze kaart,ik vind schudkaarten zowiezo altijd geweldig maar om zelf te maken dan moet ik er echt goed voor gaan zitten:-))
groetjes van corry

crealinedance zei

Hoi hoi Ik vind de kaart geweldig.Gr.Nel

Katootje55 zei

Leuke schudkaart heb je gemaakt, Martina... En dat met plaatjes, die je zo maar van internet hebt geplukt!!

Groetjes, Toos

Anneke zei

Super leuk deze schudkaart! Maakte ze vroeger ook met veel plezier, ga eens op zoek of ik ook nog bolletjes heb liggen :) hihi
Groetjes anneke

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk zo dat schudgedeelte.

Groetjes AStrid.

Andrea zei

Hallo Martina,
wat een leuke kaart zo met dat jongetje achter het glas en de kraaltjes als belletjes,
heel grappig gedaan
groetjes andrea

Hilde Suykerbuyk zei

superkaartje martina!!!
gr, hilde

Hilde Suykerbuyk zei

superkaartje martina!!!
gr, hilde

stempelfreaks zei

Oh wat is dit weer een leuk kaartje geworden zeg! Wat een ontzettend leuk afdrukje heb je gebruikt.
Groetjes Astrid & Larissa

Marian zei

Je kaart is heel erg leuk
Mooi plaatje
Groetjes

Enny zei

Wauw wat een toffe kaart !! Heel mooi gedaan hoor !!! Groetjes Enny

Colien zei

Superleuk kaartje, echt mooi! Erg gaaf met al die glitters, past wel bij het thema!
grtz.Colien

Riet zei

Wat een prachtige kaart Martina.

Liefs Riet.

Babette zei

Wat een leuk kaartje is het geworden zeg en dat met plaatjes die je gewoon van internet plukt. Moet er ook maar eens vaker op zoek naar leuke plaatjes.
Groetjes Babette

Anoniem zei

Hoi Martina, een schudkaart!! Wat ontzettend leuk!!!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Kimmie zei

Hoi Martina

Zojuist even gesnuffeld bij deze en heel wat kaarten terug,en ik vind ze weer super mooi hoor!
Ik ga het kaarten maken in de loop van deze of volgende week ook weer eens oppakken.Ben sinds maandag weer aan het werk en nog een aantal drukke dagen voor de boeg,dus zit nu een beetje met tijdgebrek.

XXX Kim

Enfys zei

Oh this is super Martina, gorgeous little details.
hugs
Enfys x

Annerieke zei

Zo super leuk is deze kaart met het venster. Ik bedenk me nu, dat ik dat soort dingen ook nog heb liggen. Goed idee om weer eens te doen.

gr Annerieke

Bianca zei

What a funny card! Looks like the little diver is in a fishtank :o) I love your card! Thank you for joining us at Fairy Tale Challenge! xx Bianca

Anoniem zei

Hello
wow this is sweet, this is an amazing card. The design and colors are stunning.

Thank you for joining us at Fairy Tale Challenge.
* Karla **