woensdag 28 september 2011

Restjeskaart

Goeiemorgen iedereen,
Ik wilde alvast iedereen heel hard bedanken voor alle lieve wensen voor mijn zoon (tje), hij moest er wel erg om lachen, toen we alle reacties overlazen. Hij heeft een hele leuke dag gehad gisteren, vandaag ronden we het wat af en zondag is het dan 'echt' feest.
Vandaag een restjeskaart. Zondag heb ik dan toch een beetje mijn knutselspullen bijeen gezocht en wat opgeruimd, kwam ik dit papiertje tegen. Heb er dan maar meteen een kaartje mee gemaakt, want weggooien doen we natuuuuuuurlijk niet !! Hahahaha....
Papier is dus zelfgemaakt met stempels van Hero Arts en Inkadinkado, bewerkt met Distress Ink; libel van Magenta, ook met Distress Ink gedrukt en ingekleurd; sentiment is ook van Inkadinkado.
Hartelijk bedankt voor je bezoekje en tot de volgende !
Vergeet de candy niet !
Groetjes, Martina
x

18 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig Martina, jij hebt geen designpapier nodig, je maakt zelf heel mooi designpapier.

groetjes jolande

Anneke. zei

Vind hem prachtig, Martina! Heel mooi van kleur ook. Nog Gefeliciteerd met je zoon.
Groetjes Anneke.

Unknown zei

Super kaart Martina, en nog gefeliciteerd met je zoon!
Groetjes van Ageeth

Els zei

Prachtig mooi kaartje en het papier is erg leuk. Groetjes Els

corryskaart zei

hoi martina
vind het zo grappig steeds als je schrijft,ik heb weer een restje gebruikt dan denk ik hoe doe je dat toch?
zelf sta ik voor de bak met resten en uiteindelijk pak ik een nieuwe:-)) en dan heb je weer een prachtige kaart gemaakt! en varte met je zoon en dat het maar een superfeest mag worden
groetjes van corry

miriam zei

Het zijn 2 mooie kaartjes
gr miriam

Margo zei

Hoi Martina,
heel leuk kaartje met je eigen DP !
Liefs
Margo

Anneke zei

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon Martina :) En wat een mooi kaartje!
Groetjes Anneke

angeleef zei

Hey Martina!
Wat een simpele stijlvolle kaart! Ik hou van de lay-out en dat stukje touw dat je gebruikt hebt.
Geweldige manier om je restjes te verwerken!!
En nog een dikke proficiat aan je ZOON(tje) hihi
Groetjes
** Evi **

GerJanne zei

Heel mooi in zijn eenvoud!
Leuk, die bedel bij het afdrukje!

Groetjes,

GerJanne

crealinedance zei

Hoi hoi Leuk om te doen,je eigen papier maken.Ziet er goed uit.Gr.Nel

Riet zei

Wat een mooi kaartje Martina.

Liefs Riet.

SandraR zei

Superleuke kaart, Martina! Mooie kleuren en de stempels/papier passen erg mooi samen zo!
Complimenten!

Liefs, San

Aleida zei

Ik kijk hiernaar met gemengde gevoelens. Heb vannacht wakker gelegen van een zoemende mug die mij goed te grazen genomen heeft.
groetjes,

Christine zei

Ik vind ze super Martina!
Liefs
Christine

José zei

Wow, ik vind em prachtig zeg. Mooie vlakverdeling en die libelle vind ik super. Erg mooi.
Groetjes, jose

Gerda Heijne-Hartsuiker zei

Hoi Martina,

Als je dit al met restpapier doet, wat doe je dan wel niet met 'gewoon' design papier. Geweldig mooie kaart!!

Ans S. zei

Je kaart is super mooi geworden.

Groetjes Ans