zondag 18 september 2011

Race auto !

Goeiemorgen iedereen,
gisteren nog een mannenkaartje gemaakt. Nu met de juiste kleuren op de foto gekregen, goed he ?
Afbeelding van Papermania, ingekleurd met copics; papier van K en Company; rond sentiment van Justrite; ander sentiment van Hero Arts. Dit modelletje vond ik toevallig via via op een blog en vond daar gelukkig ook een tutorial van. Klik hier voor de verdere link (rood ! ). He, kijk niet vergeten ! Goed he ?
Jawel, af en toe heb ik een helder momentje.... Neeeeeee, ik ben niet blond........
Nog een hele fijne zondag en tot de volgende,
liefs, Martina



15 opmerkingen:

Els zei

Een hele mooie kaart is dit weer en die auto is zo gaaf.
Fijne zondag en groetjes Els

hennie zei

Wat een leuk model Martina.
Jij hebt er iets mooi meegemaakt.
Fijne zondag, geniet er lekker van.
Lieve groetjes hennie.

Anneke. zei

Prachtig mannenkaart, Martina! Je hebt de auto prachtig ingekleurd.
Groetjes Anneke.

Lia zei

Prachtig gedaan, leuk model en mooi ingekleurd,

groetjes Lia

SandraR zei

Prachtige kaart, Martina! Echt Mannelijk, stoer en hele mooie "vorm".
Mooie kleuren heb je gebruikt trouwens!

Liefs, San

Annerieke zei

Oooo, deze is leuk zeg, ik zou bijna man willen zijn, hihi. Hartstikke leuke kaart geworden, kleuren matchen goed, lekker stoer ook. Zo ga ik ook even bij de tutorial kijken, ben altijd wel in voor iets anders.

groetjes Annerieke

corryskaart zei

hoi martine
wat een stoere mannenkaart en de kleuren passen perfect bij elkaar en dan ook nog een leuk model,nee je bent volgens mij echt niet blond:-))
groetjes van corry

Christine zei

Leuk Martina en lief dat je de link erbij plaatst! Ik ga gauw eens kijken want het lijkt me een leuk modelletje!
Liefs
Christine

GerJanne zei

Hoi Martina,

wat een leuke kaart! De vorm is super, zeg. En de auto natuurlijk ook.
Ziet er wel inegwikkeld uit!

groetjes,

GerJanne

Rosina zei

Een heel gaaf mannenkaartje
mooie kleuren ook
groetjes Rosina

Riet zei

Wowwww Martina,wat heb je toch weer schitterende kaarten gemaakt.

Liefs Riet.

Jolanda Cuper zei

Vind dat je de auto super ingekleurd hebt!
Groetjes Jolanda.

Aleida zei

Grappig model! Mooie mannenkaart.
groetjes,

Anke zei

Wat een leuke kaart.
liefs Tessa & Anke

Ans S. zei

Hele mooie mannenkaart, ik vind het model super leuk en de race auto helemaal te gek.

Groetjes Ans