donderdag 22 september 2011

Klik !

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een beetje een speciaal kaartje. Op internet vond ik dit, klik hier voor het filmpje. Ook het patroontje wil ik jullie niet onthouden... Goed hé, niet vergeten....
Het werd een eerste modelletje, is altijd een beetje aan verbetering toe natuurlijk, maar toch vind ik hem leuk. Jammer genoeg is er bij de laatste foto vrij veel schaduw in het 'gaatje' en geeft het nogal een donkere indruk, dit is in het echt niet zo...
Papier van Crafts-too; rond sentiment van Aud Design; recht sentiment van Kars; radartjes van Nestabilities; afgewerkt met Distress en wat knoopjes. Hopelijk krijgen jullie ook zin om dit modelletje te maken, laat me het dan maar weten !
Ik wens jullie nog een hele fijne donderdag en tot morgen, Sampfairy dag !
Liefs, Martina
x






21 opmerkingen:

Lia zei

Superleuke kaart, heel apart zo, het filmpje bekijk ik later, heb vandaag een volle agenda,

groetjes Lia

Els zei

Heel bijzonder en mooie kaart en ik zal gauw gaan kijken hoe die gemaakt is.Fijne dag en groetjes van Els

SandraR zei

Prachtig! Heel erg mooi, Martina!

Liefs, San

Lia zei

Dit is leuk en ik wordt echt nieuwsgierig hoe je de kaart moet maken! Dank je wel voor de tip!
Groetjes, Lia

Monique zei

Wat een superleuke kaart!
Dat ga ik ook eens proberen als ik een beetje meer tijd heb.
groetjes
Monique

hennie zei

Erg leuk Martina.
Ik heb het filmpje bekeken.
Heb jij het patroon van het filmpje afgekeken?
Dat gaat voor mij te snel, of heb je het patroon besteld?
Je kaart die je gemaakt hebt met dit leuke grapje is zeer geslaagd hoor.
Lieve groetjes hennie.

Lil Daffodil zei

Hi Martina,
This is an amazing card. What a fabulous layout and a brilliant idea to reveal the sentiment.
Hugs,
Fiona x

Charlotte zei

Superleuk kaart Martina! Erg origineel met die iris!
Groetjes,
Charlotte

corryskaart zei

hoi martina
wat een leuke kaart met de iris in het midden,echt gaaf!!
groetjes van corry

Gerda zei

Wat enig zeg! Had ik nog nooit gezien.Ik zou graag het SVG patroon willen, maar kan hem om één of andere redenen niet binnen halen. Hoe heb jij dat gedaan?

Gr,
Gerda

Marian zei

Heel mooi je kaart gaat morgen je filmpje bekijke
Groetjes

Babette zei

Wat een leuke kaart zeg, bedankt voor de tip ga het zeker eens uitproberen.
Groetjes Babette

miriam zei

Wat een leuke aparte kaart zo
gr miriam

carla zei

Superleuk gemaakt Martina.
Voor een apart patroontje ben ik altijd te vinden.
Bedankt.
Groetjes Carla

Margo zei

Wat tof gedaan Martina !
Ja de moeilijke tijd om foto's te nemen komt er weer aan !
Liefs
Margo

Riet zei

Wat een mooie kaart Martina.

Liefs Riet.

Aleida zei

Oooooh, oooooooh, hoe origineel!
Leuk!

angeleef zei

Hey Martina,
Ziet er ingewikkeld uit, maar wel heel leuk om te doen en om te bekijken. Mooi gemaakt!
Groetjes
** Evi **

Christine zei

Apart modelletje maar voor zo'n dingen sta ik altijd open dus ik ga zeker eens kijken! Je zorgde al voor een leuke versie!
Liefs
Christine

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, heel apart.

groetjes jolande

Anneke zei

Ooh Martina, wat is die super leuk!! Echt top :) Groetjes Anneke