zondag 25 september 2011

Hero for a day

Dag iedereen,
mooie dagen worden ons net beloofd... Toch een beetje zonnevitamientjes opdoen, is zeker niet slecht.
Binnenkort hebben we weer een feesteling in de familie, de enige 'niet-tiener' viert zijn laatste verjaardag voor hij aan de tientallen begint. Vanaf dan, zit ik met DRIE tieners in huis, als dat maar goed komt. Genieten dus, dat voorlaatste jaartje, nietwaar ?
Het werd een Magnolia, beter een Edwin kaart. Ik kocht deze stempel op de beurs in Mechelen, realiseerde me weer dat het voor jongens altijd zo moeilijk is...
Dit werd het dan.
Papier van Crafts-too; sterren gemaakt met X-Cut; Edwin ingekleurd met copics; 'happy birthday' is van Hero Arts; 'Hero for a day' is zelfgemaakt met de computer; afgewerkt met knoopjes en touwtjes. Dinsdag mag hij de kaart in ontvangst nemen, ook dan, maak ik mijn candy bekend. Zeker terugkomen dus !
Ik wens jullie nog een hele fijne zondag toe en tot morgen,
liefs, Martina
x
Ik probeer het nog een keertje met een nieuwe blogachtergrond. Indien er weer moeilijk gereageerd kan worden, willen jullie mij dat melden via mail of zo ? Bedankt !





Deze doet mee met :

28 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Martina wat een Superkaart heb je weer gemaakt.

groetjes jolande

Jolanda Cuper zei

Mooie stoere kaart!
Veel plezier op de verjaardag!
Groetjes Jolanda.

Cornelie zei

Superman!!! Stoer en lief kaartje, helemaal leuk!
Groetjes Cornelie

nicolet zei

Wat een schitterende stoere jongenskaart weeer Martine! Ik heb er altijd vreselijk veel moeite mee.
Groetjes Nicolet

Annerieke zei

Leuke kaart Martina, je papiercombi is ook super leuk. En weet je....tieners??? hebben ook hun charme en lieve en leuke dingen. Een klein nadeel....dat we zelf ouder worden :-).

gr Annerieke

Lia zei

Super stoere kaart heb je gemaakt, leuke kleuren,

groetjes Lia

Anneke. zei

Leuke stoere kaart, Martina. De feesteling zal er vast blij mee zijn.
Groetjes Anneke.

Els zei

Het is je weer gelukt om een prachtige stoere jongenskaart te maken. Feestelijke kleuren ook. Fijne zondag en groetjes van Els

miriam zei

mooie leuke kaart
gr miriam

SandraR zei

Wat een COOLE kaart, Martina! Prachtig! JE zoon zal er heel trots op zijn!

liefs, San

corryskaart zei

hoi martina
echt een gave stoere jongenskaart!
erg leuk van kleur,toen ik zo las dat je drie grote kinderen hebt,dacht ik oh wat zal dat een drukte geven:-))
dus ik ben echt niet jaloers op je hoor,ha,ha
groetjes van corry

Margo zei

Wat een tof kaartje Martina !
Heel leuk papier dat je hebt gebruikt !
Liefs
Margo

Wil zei

Hoi,
Wat een leuke STOERE kaart.
Alvast een fijne dag,en

Groeten WIL

Ans S. zei

Wat een leuke stoere jongenskaart heb je gemaakt.

Groetjes Ans

Enny zei

Weer een heel toffe kaart Martina ! En proficiat voor de jarige !! Groetjes Enny

GerJanne zei

Hoi Martina,

wat en enige kaart voor je zoon. Lekker stoer en leuk met dat verschillende papier! Ook de vorm is erg leuk!

Groetjes,

GerJanne
p.s. je nieuwe blogachtergrond is mooi!!

Mariken zei

Toffe kaart heb je gemaakt!
Gr-jes Mariken.

Aleida zei

Leuke kaart!
Sterkte met je tieners!
groetjes,

chantal zei

Die is echt super je kaart. Leuke Edwin!
Pracht van een achtergrond.
Liefs Chantal

chantal zei

ps, makkie nu om te reageren.

Riet zei

Wat een geweldige stoere kaart Martina.

Liefs Riet.

Rosina zei

Een echte stoere jongenskaart Martina
en die stempel heb ik pas geleden gewonnen met een challenge bij Simply Magnolia....
groetjes Rosina

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en veel
succes met de challenge

gr hetty

danielle zei

Prachtige stoere kaart, alvast gefeliciteerd.
Bedankt voor je deelname aan Menscardsworld.

Groetjes, Danielle

Colien zei

Wat een leuke en stoere kaart is dit! De jarige zal er blij mee zijn! Het trouwkaartje hieronder is ook schitterend, mooi gemaakt!
grtz.Colien

Ange McKay, North Shore Stamper zei

Oh Martina! This is ADORABLE!!!!!! I love your work and the attention to detail that you put in!!!!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk jongenskaartje, prachtige kleurencombinatie!
Bedankt voor je deelname aan de challenge.
Groetjes van Jacqueline

danielle zei

O, werkelijk super kaart geworden, mooi geheel hoor.
Bedankt voor je deelname aan Menscardsworld.

Groetjes, Danielle