maandag 12 september 2011

With Sympathy

Goeiemorgen iedereen,
eenvoudige kaartjes, of toch niet ? Toen ik er aan begon, had ik m'n bedenking, hmmm, wat wordt dit ? En kijk, niet opgeven is dan de boodschap, niet te snel dingen wegsmijten, want het resultaat vind ik toch wel geslaagd.
Een modelletje dat ik onderweg op internet tegenkwam, wat aangepast.
Stempel pluizenbloem weet ik niet, gedrukt met Color Box, nadien bewerkt met embossingpoeder; libel van Stamps Antwerpen, gedrukt met Distress Ink, nadien ingekleurd met Distress Ink; de hele achtergrond bewerkt me Distress Ink; sentiment is van Darkroom Door.
Ik wens iedereen alvast een fijne werkweek toe en tot morgen,
groetjes, Martina
x





25 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik ben blij dat je hebt doorgezet, anders hadden we dit moois moeten missen, ik vind je kaartjes PRACHTIG!!!!!!!

groetjes jolande

Anneke. zei

Je kaarten zijn schitterend!! Als je de eerste foto ziet zou je niet denken dat er zo iets moois uitkomt.
Groetjes Anneke.

Lia zei

Wat een geweldig mooi resultaat, had ik niet gedacht, toen je zei NIETS weggooien,

groetjes Lia

Anita zei

Wow, wat een geweldige mooie kaartjes zeg! Dat had ik niet verwacht bij het zien van de eerste foto. Zo stijlvol!! Prachtig gedaan. Groetjes, Anita

Margo zei

Oh waaw Martina, deze zijn echt super !
Die sentiments, daar ga ik toch ook eens naar op zoek !
Liefs
Margo

José zei

Nou je hebt gelijk dat je hebt doorgezet. Ik vind ze ook geweldig! Wat een prachtstempel zeg en het embossen geeft een erg mooi effect. Mooi de toegevoegde perlen. De libelle vind ik ook onwijs! Helemaal TOP dus.
Groetjes, Jose

Cornelie zei

Nee, zeker niet weggooien!! Wat een prachtig resultaat! Heel mooi!
Groetjes Cornelie

SandraR zei

Jeetje, Martina! Deze zijn echt práchtig!
Heel mooi door de eenvoud. Mooie kleuren trouwens!

Liefs, San

Lia zei

Ook ik vind ze prachtig en die tekst , die is mooi, ga ik ook eens naar op zoek...

liefs Lia

Marit zei

Heel erg mooi Martina! Die libel maakt het helemaal af, en ik vind de kleuren die je hebtgebruikt schitterend!

Groetjes,
Marit

crealinedance zei

Hoi hoi Heel mooi Gr.Nel

Babette zei

Ze ogen in elk geval niet simpel. Ik vind ze allebei erg mooi geworden.
Groetjes Babette

Hermien (Sproet) zei

Wauw, Martina, dit vind ik een mooie stijl! Prachtig geworden (ik ben nou eenmaal meer iemand van de blommetjes dan van de poppekes, dat had je vast al gemerkt ;-) )

Lia zei

Martina, ik vind ze geweldig!!!
Groetjes, Lia

corryskaart zei

hoi martina
goed dat je niet bent gestopt want deze kaarten zijn allebei zo mooi!!!!
het zijn juweeltjes voor het oog
groetjes van corry

Lil Daffodil zei

Hi Martina,
These are beautifully crafted. I love the colours and the sentiments. Brilliant work.
Hugs,
Fiona x

peggy zei

Wat super super mooi !!!!
Heel stijlvol, schitterend gewoon !!

Grtjs Peggy

Katootje55 zei

Héél erg mooie condoleance kaartjes. Maar goed, dat je de printjes niet weggeggooid hebt...
Vooral de paarse/lila spreekt mij zeer aan!
Ga ook op zoek naar de "with sympathy" stempel.

Groetjes, Toos

Christine zei

Dit is nu volledig mijn stijl Martina! Geweldig mooi!
Liefs
Christine

Anneke zei

Ooh wauw Martina!! Deze zijn echt prachtig :) alle geluk dat je niet te snel bent geweest in het weggooien, anders hadden we deze moeten missen. En dat zou wel heel spijtig zijn geweest he!

Els zei

Super wat is dit leuk Martina.prachtige kaartjes zijn het geworden. Groetjes van Els

Colien zei

Wat een supermooie kaarten, ben er stil van!
grtz.Colien

Marijke zei

Heel mooi geworden, goed dat je het even bewaard hebt. Ze zijn prachtig.
groetjes Marijke.

GerJanne zei

Nou Martina,

deze kaarten zijn wel erg mooi geworden! Uiteindelijk was je zelf toch wel erg tevreden, denk ik?

Groetjes,

GerJanne

Pam Hornschu zei

Beautiful sympathy card!