vrijdag 15 juli 2011

Stampfairy : Lenny Music

Goeiemorgen iedereen,
we gaan de muzikale tour op met Stampfairy... De digi is van Stampfairy : Lenny Music, ingekleurd met copics; het achtergrondpapier en de boord werd gemaakt met de freebie van Stampfairy; sentiment is van Stamping Up en gedrukt op melkpapier; randpons van Martha Steward; afgewerkt met een touwtje, enkele bloemetjes en een bedeltje. Als je op de onderstaande tekeningen drukt, kan je gratis een freebie downloaden....
Ik wens iedereen een (droge) dag en tot morgen !
Groetjes, Martina
x



19 opmerkingen:

Els zei

Een heel lief kaartje is dit. Leuk ook dat bedeltje en de muzieksleutels. Hopelijk blijft het droog, maar hier is gisteren niet veel regen gevallen. Groetjes Els

Margo zei

Wat een schatje is dit Martina !
Liefs
Margo

maxine zei

lovely card hugs maxine x

hennie zei

Je kaart is weer een plaatje hoor Martina!
Hier schijnt de zon, maar alles is zwaar van de regen.
Groetjes hennie.

Anneke zei

Mooi kaartje met die schattige beertje :)
En ik wens je ook een droge en zonnige dag ;)
Groetjes anneke

marjoleincreatief zei

Wat een schatje, vraagje, hoe gebruik je een digi als je met distress werkt.??? Bij mij loopt de printerinkt uit.....

Groetjes marjolein

Diana zei

een heel mooi kaartje

groet diana

corryskaart zei

hoy martina
wat een schatje van een kaart erg mooi met dat melkpapier en tekst!
groetjes van corry

Anneke. zei

Wat een schatje, Martina! Vind die boord zo leuk. Heb de freebie dan ook opgehaald.
Groetjes Anneke.

Riet zei

Schitterend kaartje,lief die stempel,en wat een mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

crealinedance zei

Hoi hoi Wat een schattige kaartje.Gr.nel

peggy zei

Wat een schatje !!!
Met die droge dag komt het vandaag wel in orde denk ik :))


Grtjs Peggy

angeleef zei

Wat een leukerd seg!! En helemaal geweldig dat je dat achtergrondpapier zo zelf hebt gedaan. Superleuk gemaakt!
En de zomer blijft een beetje uit hier in België he jammer genoeg...
Groetjes
** Evi **

José zei

Wat heb je de digi mooi ingekleurd zeg, erg knap! Leuke kaart. De tekst heb je op vellum gestempeld toch? Leuk dat het papier er doorheen schijnt.
Groetjes, Jose

Wil zei

Oh,
Martina,
Wat een schatje !!!

Groeten WIL

Cornelie zei

Leuke stempels weer!! Vind je kaartje erg leuk geworden!!
Groetjes Cornelie

Tracey zei

This is gorgeous Martina, I love the treble clef border :)
Have a great weekend.
Hugs
Tracey
xx

SandraR zei

Wat een prachtige kaarten heb je de afgelopen 2 dagen gemaakt! Beauty's!

Liefs, San

Christine zei

Hallo Martina,
Ik ben er nog eens geraakt! Ik had zoveel aan mijn hoofd de laatste dagen dat ik er niet toe kwam om nog eens te bloggen! Jij hebt anders niet stil gezeten want je hebt prachtige kaartjes gemaakt! Van mij mag je zeker zo verder doen hoor!
Fijn weekend en veel liefs
Christine