zondag 8 mei 2011

Zomerse spillebeentjes

Goeiemorgen iedereen,
wat een mooi weertje ! Daarom zonnige kaartjes op het menu.
Stempel van American Art Stamp , ingekleurd met copics; papier van Action; sentiment rond van Different Colors; sentiment met ster is van Stampabilities; randpons van Martha Steward; lint van bij AVA. Nog een bedeltje aan vastgemaakt en klaar was ie.
Ik wens iedereen een hele fijne, zomerse zondag toe !
Groetjes en tot morgen.
Vergeet je niet op te geven voor het kleurenkaartenteam. Het lijkt alleen nog voor de die harts te zijn, die deze (toch wel moeilijke) uitdaging aangaan.... Ben benieuwd of er nog deelnemers bijkomen.... Twijfel je of je wil meedoen, lees dan even de afspraken na onder het tabblad 'kleurenkaartenteam' en dan kom je er wel uit....



17 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Martina,

Wat een mooie, vrolijke en frisse kaartjes !

het was zalig weer gisteren hé, net al écht al !!

Groetjes, Jaimie

Els zei

Van zo'n vrolijk kaartje kikker je zeker op.
Ziet er heel schattig leuk uit.
Groetjes Els

Colien zei

Het zijn 2 vrolijke kaartjes geworden, erg leuk!
grtz.Colien

Anneke. zei

Wat een grappige kaart. Mooie vrolijke kleuren heb je gebruikt.
Groetjes Anneke.

Jolanda Cuper zei

Ontzettend leuke stempels, prachtig papier en dan natuurlijk 2 super kaarten!
Groetjes Jolanda.

Unknown zei

Super leuk stempeltje.
Mooie kaart.
Erg leuk gedaan.
Groetjes Brigitte

Lia zei

Wat een hele gezellige vrolijke kaart heb je gemaakt, nou inderdaad is Terra Cotta een prachtige kleur, maar ik blijk er niet zoveel van te hebben...............dus doe mijn best haha,

fijne dag, groetjes Lia

nicolet zei

Prachtig kaartje Martine!
Groetjes Nicolet

angeleef zei

Heel leuk gedaan!
Groetjes
** Evi **

Monique zei

Mooie frisse kaartjes Martina!
Ik heb ook geen terracotta papier, maar ga toch mijn uiterste best doen om er iets van te maken!
Het probleem is ook dat ik nu op den buiten zit en heb natuurlijk niet alle hobbyspullen bij.
We shall see!
groetjes
Monique

Marian zei

Gezellige kaartjes.
En ik doe deze week niet mee. Heb helemaal niet met die kleur
Groetjes

Aleida zei

Hele leuke, vrolijke kaartjes!
groetjes,

Aleida zei

O ja, ik doe mee met terracotta. Hij staat al geprogrammeerd!
groetjes,

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kleurrijke, zomers kaartjes heb je gemaakt, leuke stempels.

groetjes jolande

Christine zei

Het zijn weer leukerdjes geworden Martina!
Jammer dat er tot nu toe minder mensen meedoen aan het kleurenkaartenteam! Het is misschien wel niet zo makkelijk maar mijn motto is moeilijk gaat ook!!!
Liefs
Christine

chantal zei

wat een mooie kaart. Ik vind de stempel ongelofelijk knap.
Liefs Chantal

Riet zei

Prachtige kaarten Martina.

Liefs Riet.