donderdag 17 februari 2011

Zwangerschapskaartje

Goeiemorgen iedereen !
Wat was het een leuke grijze woensdag gisteren ! Gelukkig wat het weer niet grijs ! Aan iedereen een SUPERMEGADANKJEWEL !!! Hopelijk komen er volgende week nog meer deelnemers bij en halen we de kaap van 30 ? !!
Vandaag wordt de nieuwe kleur bekend gemaakt ! Die werd deze keer gekozen door Joanne, hou mijn blog in de gaten, wat de eerste die op dat bericht reageert, kiest voor volgende keer de kleur. Spannend....
Goed, een nieuwe, vrolijke kaart vandaag. Lekker fris kleurtje. Een vraag van een collega... Dit werd het dan, vrij eenvoudig, maar toch wel ok denk ik.
Papier van Crafts-too; middenstuk bestempeld met letters van Artemio; lint bestempeld met lettertjes van Artemio met Distress Inkt; het stempeltje kreeg ik vorig jaar van mijn buurvrouw, alleen... er staat helemaal geen merk op (je kan ze wel kopen bij De Banier in Antwerpen).
Bedankt voor jullie bezoekje en al jullie fijne, leuke en grappige reacties !
Tot morgen,
Martina
x


14 opmerkingen:

Unknown zei

Ik houd wel van simpel.
Ik kan het zelf niet omdat er toch weer te veel frutsels bij komen.
Kleur is zeker een fris kleurtje.
En de stempel is super.
Erg mooi gemaakt.

Ben erg benieuwd naar de nieuwe kleur.
Groetjes Brigitte

Sanne zei

Wat een lief kaartje! Vrolijk kleurtje! En een lief stempeltje, ik kende hem nog niet.

Liefs Sanne

Riet zei

Wat een prachtige kaart Martina.

Liefs Riet.

Karin zei

Hey Martina,
Een eenvoudig kaartje maar ik vind het prachtig. Frisse kleur en een leuk stempeltje.
Groetjes,
Karin

Hilde Suykerbuyk zei

mooi gedaan martina, en wat een leuk stempeltje inderdaad!
gr, hilde

Monique zei

Leuke frisse kaart Martina!
groetjes
Monique

Anneke zei

Leuk stempeltje :) En een mooi kaartje!
Groetjes Anneke

Lil Daffodil zei

Hi Martina,
I love the papers and layout on this fabulous card. Great image.
Hugs,
Fiona x

Christina zei

Dat is weer een schitterende kaart Martina! Prachtig gemaakt!
Groeten Kristel

manuela zei

Leuke frisse kaart Martina en wat een leuk stempeltje inderdaad

Groetjes
Manuela

Andrea zei

hoi, wat een prachtig , lief en stijlvol kaartje
groejtes andrea

Faye zei

A lovely clean card, the green is very refreshing. Thanks for your kind comments over the weekend. x

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een tof kaartje.
gisteren was op het blog inderdaad een grijze dag, maar wel heel leuk, misschien doe ik een keertje mee, maar momenteel kom ik echt tijd tekort, vast erg herkenbaar.

groetjes jolande

chantal zei

wat een mooie, eenvoudige stijlvolle kaart.
Liefs chantal