dinsdag 16 november 2010

Turquoise kerst Magnolia

Dag iedereen,
gisteren lange dag gehad (ouderavond), dus van knutselen kwam niet veel meer in huis. Deze kaarten maakte ik tijdens de herfstvakantie al voor een groot deel. Enkel de afwerking, maakte ik het voorbije weekend.
Papier van Marianne Design; Stans van Nestabilities; sentiment van Hero Arts; kerstbal van Inkadinkado; sneeuwsterren van Marianne Design, Provocraft en drukpons; de kleine labeltjes zijn van Kaiserkraft, de woordjes er in zijn van Kars.
Het werden weer blauwe kaartjes, blijkbaar ben ik nu weer in mijn 'blauwe' mood. Hopelijk vinden jullie ze wel leuk.
Vele groetjes en tot morgen !
Martina
x






13 opmerkingen:

Lia zei

Goedemotgen Martina,

Meid wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt, vind ze allebei leuk, maar de bovenste is naatruulijk een heel leuk model.

Fijne dag, groetjes Lia

Sanne zei

Hoi!

Wat een leuke kaartjes zeg! Ik vind ze super! Vooral het kaartje met de kleine labeltjes en de sneeuwsterren!

Groetjes Sanne

Margo zei

Waaw Martina,
ze zijn echt weer prachtig geworden !!!
Ik vind blauw voor de Kerst ook zo leuk !
En Magnolia blijf ik echt de max vinden!
Ik vind je sneeuwsterren heel leuk geworden!
Groetjes
Margo

Anneke. zei

Leuke kaart, Martina. Je hebt ook leuke details gebruikt.
Groetjes Anneke.

Karen zei

Owh, wow, die vind ik echt super!! Vind ze alletwee mooi, maar de bovenste...ahh die inspireerd enrom. Ga meteen aan de knutsel.

Groetjes,
Karen

Lil Daffodil zei

Hi Martina,
these cards are beautifully created and embellished. I love Tilda sitting in the rings.
Hugs,
Fiona x

Anneke zei

Ooh die is leuk!
Zo mooi dat afdrukje en het papier :)
Groetjes Anneke

Céline zei

HI Martina!
so so beautiful, with all details to see don't know where to see.
hugs
céline

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig Martina, blauw is ook wel een heel mooie kleur, je sneeuwvlokken vind ik heel leuk gedaan.

groetjes jolande

Amy zei

These are wonderful, I love the wintery blues you used and Santa Tilda is the cutest! Fabulous cards! :)

Karin zei

Hello Martina,
Beide kaartjes zijn prachtig. Alhoewel deze met de labeltjes toch een tikje meer mijn voorkeur weg draagt.
Groetjes
Karin

Esther zei

Altijd leuk iemand die aan je blog blijft hangen,toch?
Ik ben bij jouw dus ook volger geworden.
Jij maakt ook leuke dingen hoor.

Groetjes Esther

chantal zei

mooi, heb deze vandaag in t echt gezien! Mooi!
liefs Chantal