zaterdag 16 oktober 2010

Herfst verjaardagskaart

Goeiemorgen allemaal,
vandaag gaan we weer de herfst toer op. Het is een kleurrijke kaart geworden met stempels die ik ooit eens kocht in Den Bosch. Het was even graven, maar gelukkig gevonden !! Een heel passend geheel vind ik zelf ook wel. Het zijn deze keer wel vrij veel foto's geworden, maar zo heb je een goed beeld van de kaart. En nu ik eindelijk een goed 'winterplekje' gevonden heb om foto's te maken, profiteer ik van de situatie ! =)
Het werd een Tri-fold card. Een leuke, en toch een vrij eenvoudige compositie.
Papier van Kruidvat; stempelset van Kars, gekleurd met copics; tekststempel is van Different colors.
Ik wens jullie nog een fijne zaterdag toe !
Tot morgen,
Liefs,
Martina
x






15 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

supergave herfstkaart, ik moet er zo doorheen op mijn brommer door het herfstweer brrrrrr.
Maar jou mooie kaart maakt me vrolijk.

groetjes jolande

Margo zei

Martina, Je kaart is gewoon fantastisch !!!
Het past allemaal ook perfect bij elkaar !!!
Groetjes
Margo

Lia zei

Geweldige fleurige herfstkaar Martina,

groetjes Lia

Anita zei

Dat is volgens mij heel veel werk geweest. Het ziet er ook schitterend uit. Groetjes, Anita

Anneke zei

Heel leuk zo'n kaart! Alleen wel heel veel werk vind ik :)
Fijn weekend
Groetjes Anneke

Karin zei

Leuke herfstkaart en zo typisch voor een jongen. Mooi gedaan.
Groetjes
Karin

Jane zei

Oh! That DP is gorgeous!!!!! Love the autumnal look Martina...have a fab weekend xx

Monique zei

Dit is weer een geweldig kaartje hoor!
Ben al benieuwd naar het kaartje van morgen!
groetjes
Monique

Simone zei

wat een leuk kaartje weer

Groetjes Simone

Sonja zei

Herfstkleuren dragen mijn voorkeur weg en vind dit dan ook een mooie kaart.

groetjes,
Sonja van scrapadoe

chantal zei

wat een mooie herfstkleuren. Prachtige kaart. Het is ook een heel leuk model
liefs Chantal

Bi Medeiros zei

Sooo gorgeous, love the autumn colors, the leaves and the ribbons!!!

Aleida zei

Het is een heel leuke herfstkaart geworden. Mooie kleuren!
GROETEN,

Anneke. zei

Leuke kaart zo met die herfstkleuren!
Groetjes Anneke.

Pam Hornschu zei

Martina, this is amazing! Love those beautiful fall colors!

Pam
www.1pamperedstamper.blogspot.com