woensdag 8 september 2010

Spillebeentjes

Goeiemorgen iedereen !
Woensdag, de helft van de week bijna om. Wat gaat het toch snel !
Oeps, gisteravond, verkeerde knop. Dit bericht werd al werd voor jullie gepubliceerd, maar ik had het pas gepland op vandaag. Door een verkeerde knop in te drukken, kregen jullie op je blog mijn nieuwe bericht al te zien, terwijl dat nog niet op mijn eigen blog stond (ingewikkelde uitleg, begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel ! ?) Hopelijk heb ik gisteren niet te veel mensen teleurgesteld, misschien dan deze ochtend goedgemaakt ?? = S
Maar, terug naar de dagorde.....
Hieronder twee bijna dezelfde kaartjes. Ik weet niet waarom, maar bij deze stempels heb ik steeds de neiging om dat fushia te gebruiken en een spatje oranje. Misschien probeer ik later wel een andere kleur. De intensies waren er, kijk maar naar mijn grondkaart  =)
Stempel is van American Art Stamp (van de beurs), is van dezelfde reeks als die meisjes met die kinderwagens (proficiat), ingekleurd met copics; stukjes cardstock even door de Cuttlebug en randje geponst met EK pons; het gebloemde papier is van Paper Pad; de tickets vond ik via Anneke op Scrapdictive en kan je als freebie downloaden ! De tickets kregen een besmeurd laagje Distress Ink (Forest Moss).
Geniet nog van jullie woensdag !
Liefs, Martina


9 opmerkingen:

Karin zei

Hello Martina,
Je hebt het gisteren inderdaad wel spannend gemaakt. Het was een echte sneek-peek voor velen. Dus iedereen werd nieuwsgierig om die Spillebeentjes te zien. En ja, dat zijn echt wel mooie Spillebeentjes hoor. Het was het wachten waard.
Groetjes
Karin

Hilde Suykerbuyk zei

ik had inderdaad gisteren zoiets van, mijn pc doet weer raar, want op een ander blog was ook niet het bericht te zien dat ik gekregen had!
maar ik moet zeggen het is de moeite waard geweest om effe te moeten wachten!
mooi hoor!
gr, hilde

Lil Daffodil zei

Hi Martina,
I love the colours on your card. Gorgeous embellishments and a great image.
Hugs,
Fiona x

Jane zei

I love these...just simple but beautiful XX

Deirdre zei

So fun, just ADORE the bright cheery colours you used on this card - wow. I love pink and orange too!!! Great card.

Anoniem zei

2 leuke kaarten.

groetjes Rebecca

Heike zei

These are lovely and well designed cards. x

Anneke. zei

Wat een leuke vrolijke kaart, Martina.

Groetjes Anneke.

Shelby Goolsby zei

This is such a fun and happy card.