woensdag 1 september 2010

Moet er nog taart zijn ?

Tja, bij ballonnen hoort ook taart natuurlijk !!
Een nieuwe maand, een nieuwe kaart en eigenlijk wel een beetje de bedoeling, een mannenkaart. Het schooljaar is van start (dit typte ik gisteravond nog lekker relaxed in...) en we draaien op volle toeren.
Stempel + sentiment van de kaart is van House Mouse (van de beurs, nog eh een 33 tal te gaan ???), ingekleurd met copics; papier is van Marianne Design.
Nog een hele fijne 1ste september !!
Groetjes, Martina


13 opmerkingen:

Jolara zei

ontzettend gaaf geworden ! Liefs joyce

chantal zei

leuk! van de beurs? daarom bleef e aan elk kraam staan! hahahaha Je hebt al mooie dingen gemaakt met je gekochte spullen. Veel succes met je nieuwe klas.
Liefs <Chantal

Monique zei

Wat is dit weer een leuke kaart!
Veel succes vandaag!
groetjes
Monique

Lil Daffodil zei

Hi Marina,
I love the shades of blue on this beautiful card. the image is perfectly coloured. Gorgeous.
Hugs,
Fiona x

Anneke zei

Dat is weet een leuke kaart!
En zo leuk dat wel alles van de beurs te zien krijgen ;)
Groetjes Anneke

Lindsey zei

What a lovely image! Great card Martina
Linds x

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leukerd, prachtige kleuren en een heel leuke stempel.

groetjes jolande

Anneke. zei

Weer prachtig, Martina.

Groetjes Anneke.

Karin zei

Hey Martina,
Da's weer een hele leuke kaart. Zo'n lieve stempel.
En, sorry dat ik hier antwoord op je opmerking:
Als je je tekst opslaat in een worddocument, kan je deze gewoon weer invoeren in Wordle en weer herbewerken. Zo doe ik het met al mijn Gedichtjes en teksten. Is wel gemakkelijk hoor.
Groetjes
Karin

martina's kaartjes zei

Bedankt voor de tip, zullen we zeker dan eens proberen, want wij waren (alweer) lekker aan het knoeien !!!hahahahaha..... Zo ken je me wel zeker he ?
Groetjes, martina
x

Kate zei

Lovely card, thanks for stopping by my blog earlier.

** Kate **

Anke zei

Leuke kaart. Dank je wel voor je leuke reacties steeds.
liefs Tessa

hennie zei

Hoi Martina, vanmorgen vroeg had ik al een berichtje voor je gemaakt, maar dat ging verloren. Daarom deze tweede poging, het is nog net 1 september.
Mooie creatie hoor Martina.
Dank voor je berichtje op mijn blog.
Groetjes hennie.