woensdag 18 augustus 2010

Jongen of meisje ?

Dag iedereen,
Tja, wordt het dus een jongen of een meisje ? (neen hoor, ik ben zelf niet zwanger !) Vermits je vaak niet vooraf weet wat het zal worden, kan je altijd beter voor elks eentje maken hé ? Vooral de tekst vond ik ook voor mezelf drie keer zeer toepasselijk ! Dus had ik geen twijfels om het hier te gebruiken.
'Prepare to be amazed' komt van Automn leaves words; beertje is van Marianne Design - Beary Sweet; papier is van Zoopahbet Cathy Heck; het vellum is van Making Memories. Op het vellum werd gestempeld met Stazon, het beertje werd met copics ingekleurd. En zoals jullie al wel gemerkt hebben, ik hou ontzettend van cirkels, daar heb ik een serieus zwak voor, dus je zal dat ook in vele kaarten van mij terugvinden !  Ik wens jullie nog een fijne woensdag !




15 opmerkingen:

Gwendolyn zei

Erg schattige kaartjes zeg! Heel erg leuk!

Groetjes Gwendolyn

Jolara zei

prachtig geworden ! Liefs Joyce

Lia zei

Zijn 2 lieffies hoor Martina.

Groetjes Lia

lalkygirl zei

2 beautiful cards,love the designs,really pretty
lalkygirl[tracey ]
x

Margo zei

Wat een prachtige kaartjes !!!
Echt super-mooi, heel leuk gedaan met het vellum en dat tekstje is inderdaad de max !!!!

groetjes
Margo
creatieve-kaartjes.blogspot.com

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een lieverdjes, leuk gedaan zo met het vellum.

groetjes jolande

Karin zei

Mooi gedaan die beide kaartjes. Misschien wordt het een tweeling dan ben je de twee kaartjes in één slag kwijt...
En dat cirkeltjes in het vellum, prima, een mooi focuspunt.
Groetjes
Karin

Murielle zei

Your cards are fantastic!
Thank you for your so nice comment on my box.
Good day!
Hugs, Murielle

Anneke zei

Heel schattig zijn de kaartjes :)
Groetjes Anneke

Anoniem zei

het zijn 2 schatjes,knap gedaan!

groetjes Rebecca

Anneke. zei

Wat een prachtige kaartje, Martina.

Groetjes Anneke.

Anoniem zei

Het zijn allebei heel erg leuke kaartjes geworden.
-xxx- Myriam

Jodi zei

Oh my these are just adorable!! So very cute!!
Hugs
Jodi =)

Fuzzy Slippers zei

These are adorable!

chantal zei

die zijn lief!
liefs Chantal