zondag 15 augustus 2010

Birthday wishes


Goedemorgen iedereen ! Alweer een week voorbij bijna, wat gaat het snel !
Het volgende kaartje heeft de achtergrond van Marianne Design (ja, ik kón het gewoon niet weerstaan !), de bloemen zijn van Hero Arts, gedrukt met Distress Ink, nadien wat bewerkt met een beetje embossing poeder zodat ze een beetje vlekkerig blinken. Het geruite lint komt van Schleiper Antwerpen, de geponste rand is met Martha Steward bewerkt, de wens is een stempel van Stampin Up.
Een rustigere kaart deze keer, maar toch wel mooi vind ik. Als je van deze stijl houdt, raad ik je aan om ook even naar Kath's blog te gaan kijken. Ze maakt fantastische kaarten, vaak met crème kleuren. Ik ben fan.
Nog een fijne zondag,
veel liefs, Martina   x


11 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat een schitterende kaart, ik blijf er naar kijken.

groetjes jolande

chantal zei

jij bent er ook vroeg bij! Ik vind de kaart schitterend. De natuurkleuren zijn prachtig.
Liefs en een fijne zondag
Chantal

Hilde Suykerbuyk zei

mooi hoor martina! ik hou wel van rustig!
gr, hilde

friday feeling zei

This is a really beautiful card - I love the effect you've created with the flowers.
Caroline x

hennie zei

Heel erg mooi Martina.
Prachtige stijl.
Jij ook een fijne zondag,
groetjes hennie.

Anneke. zei

Wat een prachtige kaart, Martina. Super!

Groetjes Anneke.

Deirdre zei

Martina, this is just stunning. Love the tone on tone... beautiful.

Anoniem zei

prachtige kaart Martina!

groetjes rebecca

Anoniem zei

Heel mooi kaartje!
-xxx- Myriam

Lindsey zei

Hi Martina,
Thanks for visiting me earlier today and becoming a follower. You have a lovely blog and your cards are beautiful! I am now a follower too
Linds x

Monique zei

Dit vind ik een hele knappe kaart!
groetjes
Monique